Zdravlje

10 biljaka koje mogu potpuno da zamene meso: Ako želite da smršate, jedite ovo!

Zdravlje na usta ulazi. Vodite računa šta jedete svaki dan i bićete zdravi

Nutricija 29.01.2019. - 12:11h Autor: Stil
Foto: Profimedia

Danas svi pričaju o tome koliko meso nije zdravo i kako moramo da ga izbacimo iz ishrane. Mada vrhunski nutricionisti savetuju da se hranimo raznovrsno a to podrazumeva i konzumiranje svih vrsta mesa. 

 

Međutim, ako ste odlučili da se hranite zdravo ili ste primorani da poštujete neku od dijeta iz medicinskih razloga, ovo su biljke koje mogu u potpunosti da zamene proteine iz mesa:

 

1. Soja, Tofu - Ove dve namirnice možete kombinovati bukvalno sa svim drugim povrćem i da napravite kvalitetan obrok koji će u potpunosti zameniti meso.

 

2. Sočivo - Pomešajte sočivo sa pasuljem i pirinčem i dobićete jelo koje će oporaviti telo. Ovo varivo se preporučuje ljudima kojima je potrebna snaga nakon oboravka od teške bolesti.

 

 

Čudotvorna moć: Ovi čajevi jačaju organizam, čuvaju srce i tope masne naslage!

 

3. Kikiriki - Pola šolje kikirikija sadrži i do 20.5 grama proteina. Izuzetno kalorična biljka koju obožavaju svi.

 

4. Mahunarke (pasulj, grašak i td.) - Jedna šolja kuvanog pasulja sadrži i do 15 grama proteina. Pošto su mahunarke pune vlakana savršena su ishrana čoveka u bilo kom dobu života. 

 

5. Bademi - Pola šolje badema sadrži čak 16.5 grama proteina. Hrskavi i ukusni, bademe nije teško uvrstiti u svakodnevnu ishranu.

 

6. Kinoa - Jedna šolja kuvanog semena kinoe sadrži od 8 do 9 grama proteina. Ovo prastaro seme se smatra samim izvorom zdravlja i preporučljivo je da se koristi u svakodnevnoj ishrani.

 

Umesto laksativa uzmite ovaj džem: 1 kašika dnevno potpuno čisti creva! (RECEPT)

 

7. Čia seme - Seme koje nema specijalan ukus a izuzetno je zdravo. Zbog toga ga možete dodati u bilo koje jelo i sa tim telo opskrbiti proteinima. Izuzetno je dobar način da se rešite suvišnih kilograma a da vam telo ostane zdravo.

 

8. Zob ili ovas - Neki smatraju da je ovas hrana za konje, dok drugi misle da je izvor zdravlja. Jedna šolja ovsene kaše sadrži oko 6 grama proteina.

 

9. Speltino brašno - 1 šolja speltinog brašna sadrži od 10 do 11 grama proteina. Od ovog brašna možete da pravite kaše, palačinke ili hleb. 

 

10. Sejtan ili pšenično meso - hrana na bazi pšenice koja se pakuje zajedno sa proteinima. Izuzetno je popularna među vegeterijancima jer verodostojno menja ukus mesa.  

 

(Stil.kurir.rs)

 

Dijeta ruskog doktora Sergeja Bubnovskog: Kako smršati i ostati vitak godinama!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...