Dijeta supermodela

Dijeta Sindi Kraford (52): Na trećem je mestu liste najzgodnijih žena na planeti, a u OVOME je njena tajna!

Ona j emajka dvoje dece i ima 52 godine. Njena figura je još uvek figura supermodela

Nutricija 08.08.2018. - 15:27h Autor: Bonapeti.rs
Foto: Profimedia

Njen zaštitni znak je mali mladež baš iznad usana. Sindi Kraford je krasila naslovne strane stotinu časopisa. Ona je proglašena na treću osobu od 40 najzgodinijih ličnosti VH1 televizije tokom 90-ih godina. Njen uspeh kao model je čini veoma popularnom, a to joj obezbeđuje razne uloge na televiziji i filmovima.

 

Sindi snima 3 videa sa vežbama, koje svako može da radi kod kuće, kako bi bio u formi.

 

I posle 25 godina ubedljivo najbolje vežbe za celo telo: Oblikujte telo do perfekcije sa Sindi Kraford! (VIDEO)

foto: Profimedia

Rođena je 1966. godine, visoka 178 cm, a teška 59 kg (čak i u 52 godine).

Težina: 59 kg

Visina: 178 cm

Mere: 86-66-91

Uzrast: 52 godine (1966/02/20)

Mesto rođenja: Dikalb, Ilionos, SAD

 

Ona je majka dvoje dece i ima 52 godine. Njena figura je još uvek figura supermodela. Dijeta Sindi Kraford čini čuda telu.

 

Sindi ima 5 obroka dnevno 

 

Supermodel se hrani oko 5 puta dnevno. To je sasvim različito od dijeta za zdravu ishranu i mršavljenje. Kako ona tvrdi, ako gladujete, telo će skladištiti i najmanje porcije koje unesete.

 

Ona se hrani često, kako bi održavala energiju svog tela. Top model je fan dijete Zona, sa kojom se gube masti, iako ova dijeta nije namenjena za mršavljenje, kako tvrdi njen autor Bari Sars.

 

Dijeta je namenjena za dobro zdravlje i da poboljša balans hormona.

 

Jedan dan u životu Sindi Kraford: 100 pari cipela, 20 minuta kardio vežbi i mnogo zelenog čaja! (FOTO)

 

Sindi Kraford na večeri u Rimu
Sindi Kraford na večeri u Rimufoto: Profimedia

Ishrana Sindi Kraford se sastoji od 40% ugljenih hidrata, 30% proteina i 30% masti. Ona se često hrani, ali manje. Obično su njen doručak ovsene pahuljice i borovnice, a za ručak jede pile ili ćurku, dok a večeru ribu i povrće, a ponekad i crnu čokoladu.

 

Ona užina pre ručka i posle ručka, oko 16h, ne pije kafu, a zeleni čaj je ograničila zbog sadržaja kofeina u njemu, pije dosta vode, što se preporučuje i ljudima koji nemaju problema sa težinom.

 

Sindi Kraford jede dosta salata od povrća za svaki obrok i mnogo vežba. Trči i hoda po brdovitim terenima, bavi se jogom, pilatesom, radi kardio vežbe 40 minuta dnevno, itd. To je od ključnog značaja za dobru figuru.

 

U mnogim dijetama se preporučuje 2 ili 3 puta dnevno da se hranimo, kako bi želudac mogao dobro da svari hranu i da nakon toga unesemo sledeći obrok. Kod dijete Zona se jede češće, ali manje količine hrane.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...