Pokušajte

Svako veče popijte ovaj napitak: Ujutro bez problema očistite creva!

Ovo su napici koji regulišu vaš metabolizam, tj. oni će učiniti da svako jutro redovno ispraznite creva
Nutricija 12.06.2016. - 19:54h Autor: Avaz
Foto: Thinkstock

Nemiran, plitak i isprekidan san ima snažan uticaj na stanje našeg organizma. Upravo zbog toga, nenaspavanost je usko povezano sa debljanjem i pojačanom željom za hranom, hormonalnim promenama, lošim raspoloženjem i porastom šećera u krvi.

 

Osim stresa i bolesti, na san utiču i naše svakodnevne prehrambene navike, posebno hrana i piće koje konzumiramo pre odlaska na spavanje. I dok nas neki napici drže budnima i nikako nisu preporučljivi pre spavanja, drugi imaju potpuno suprotan učinak pa, osim što mogu da poprave san, jačaju mišiće, regulišu šećer u krvi, ubrzavaju i sagorjevanje masnoće u telu.

 

3 napitka uz koje lakše možete da dođete do toliko željenog cilja - gubitka viška kilograma.

 

1. Mleko

 

Mleko se od pamtiveka koristi kao svojevrstan "apaurin" pre spavanja. Međutim, osim na decu, čaša mleka ima uticaj i na odrasle. Mleko pomaže da brže zaspite i spavate bolje, a bolji san znači i manja žudnja za hranom. Isto tako, ženama koje su fizički aktivne dobro će doći proteini iz mleka koji se sporo razgrađuju i tako "hrane" mišiće, a ne masno tkivo.

 

Rezultat: Brži metabolizam i lakši gubitak masnog tkiva.

 

Prokuvajte pirinač i popijte tu vodu: Dogodiće vam se tri stvari koje ste do sad samo sanjali!

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

2. Čaj od kamilice

 

Šolja tople kamilice pre spavanja deluje poput sredstva za smirenje. Ovaj ukusni napitak podstiče stvaranje glicina - neurotransmitera koji opušta nervni sistem i deluje poput blagog sedativa. Međutim, čaj od kamilice pre spavanja reguliše i telesnu temperaturu pa nam tako pomaže da se brže i bolje "ušuškamo" u san, ali i reguliše šećer u krvi koja je ključna ako želite da smršate.

 

Rezultat: Opuštenije telo, mirniji duh i brži metabolizam.

 

Svaki dan popijte šolju mleka sa malo meda: Vaša probava će raditi kao sat!

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

 

3. Sok od grejpfruta

 

Iako voćne sokove nije preporučljivo piti pre spavanja, sok od grejpfruta zaista je izuzetak. Samo decilitar prirodnog soka od grejpfruta može da vam pomogne da i tokom noći sagorevate masnoću iz tela. Ovaj gorkasti napitak reguliše biološki dnevni ritam, a antioksidansi iz grejpfruta belu masnoću koja sakuplja kalorije pretvara u smeđu masnoću koja troši kalorije.

 

Rezultat: Pojačan osećaj energije, pojačana potrošnja kalorija i smanjenje masnog tkiva.

 

Deluje bolje od laksativa: Ovaj džem i doktori preporučuju za brzo pražnjenje creva! (RECEPT)

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...