DOKTOR UGLOV JE ŽIVEO 103 GODINE I OSMISLIO NAJBOLJI JELOVNIK: Tvrdio je da ovaj način ishrane čisti organizam od viška

Doktor Ulog je smatrao da svaka dva meseca treba da sprovedemo dijetu za čišćenje organizma

Nutricija
12:27h Autor:
Foto: Thinkstock

Doktor Uglov je živeo 103 godine, a većinu svog odraslog života imao je istu kilažu, a ona je iznosila 63 kilograma.

Ovaj poznati ruski i sovjetski doktor radio je do svoje 102 godine i bio je poznat kao neprikosnoveni stručnjak.

Smatrao je da prekomerna težina smanjuje imunitet, menja sastav krvi i uzrokuje niz problema.

Sam je osmislio 5 pravila za zdrav život:

  1. Svaki dan jaka fizička aktivnost i još jača mentalna.
  2. Koliko radite toliko treba i da odmarate
  3. Svaki dan se tuširajte hladnom vodom
  4. San najmanje 7 sati
  5. Ograničen unos hrane

Po doktoru Uglovu, svi treba da jedemo što raznovrsnije: jaja, nemasno meso, ribu, povrće i voće. Savetovao je da se svaki dan pije surutka i voda.

Po njemu nikome od nas nisu potrebni slatkiši i belo brašno. On je preporučivao da se jede samo crni hleb i to najviše 150g dnevno.

Obroci treba da budu česti: najmanje 4 puta dnevno jesti nešto, ali u malim porcijama.

Da bi smršao, Uglov je svaka dva meseca išao na dijetu. Nazivao ju je "istočna dijeta". Govorio je kako se uz pomoć ove dijete gubi od 3 do 5 kilograma, a odlična je za čišćenje tela.

Dijeta doktora Uglova zahteva brojanje kalorija i izuzetno je lagana za održavanje.

Doktor je savetovao da se jede tačno u minut, kako bi se održao optimalni interval između obroka.

suve šljive
foto: Profimedia

Svakodnevna dijeta doktora Uglova:

9h - Crni čaj ili kafa sa kašičicom šećera

11h - 1 kuvano jaje, osam kuvanih šljiva natopljenih u vodi.

14h - 200 grama nemasnog kuvanog mesa (piletina, junetina, nemasno svinjsko meso), 100 grama svežeg ili kuvanog kupusa ili šargarepe, 1 pomorandža.

17h - 30 grama tvrdog sira bez masnoće, pomorandža ili jabuka.

20h - 250 ml jogurta ili kefira.

Pored dijete, gubitku kilograma doprinosi i ovo:

  1. Ustanite od stola ako vam se čini da ste siti. Ako se prejedate, to će uticati na vašu težinu.
  2. Nikad nemojte da legnete da biste spavali ili se odmarali nakon jela. Čim jedete, odmah krenite u šetnju ili nešto radite. Poslednji obrok treba da bude nekoliko sati pre spavanja. Po mogućnosti, najkasnije jedite u 20h. Večera uvek treba da bude lagana, a preporučeno je da to bude samo šolja nekog jogurta ili mleka.
  3. Čak i ako niste hrišćani, postite. Doktor Uglov je verovao da posto donosi jednu korist! Povremeno bi se odrekao životinjskih proizvoda, smanjio bi količinu unete hrane i već bi se osećao dobro. Pokušajte da povećate protok energije - krećite se što više možete: idite u duge šetnje, vežbajte obavezno, ako vam posao nije povezan sa fizičkom aktivnošću. Uglov je verovao da hrana sa aditivima nanosi štetu telu. Što je hrana prirodnija i jednostavnije spremljena, to je zdravija.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs