Obratite pažnju

Bol u leđima prestaje istog trenutka: 4 lake vežbe koje sprečavaju propadanje kičme!

Bol je prvi signal da je kičma počela da trpi posledice modernog načina života i rada

Fitnes
Autor:
Foto: Shutterstock

Usled sedelačkog načina života i svakodnevnog rada za računarom, bol u leđima mnogima je postao svakodnevica. Mnogo sedimo, malo se krećemo, nesvesno krivimo kičmu gledajući u ekrane.

Bol je prvi signal da je kičma počela da trpi posledice modernog načina života i rada. Nemojte ga ignorisati, jer ako se ovo stanje zapustiti, kasnije će biti teže da se izleči.

Predlažemo vam set vežbi koji će vas momentalno osloboditi bola u leđima! Osim što momentalno uklanjaju bol, ove vežbe su odlične i zato što uopšte nisu naporne, već gotovo statične, a imaju tako dobar efekat!

Zvezda

Ova vežba će vas osloboditi bola u leđima i pomoći da se opustite nakon napornog radnog dana. Sve što treba da uradite jeste da legnete na pod, raširite ruke i noge tako da vam telo dobije oblik zvezde i ostanite nepomični u tom položaju. Zatim ruke prebacite na levu, a noge na desnu stranu. Vratite se u početni položaj i zamenite strane. Sve pokrete izvodite polako i opušteno.

Ruski monah otkrio naučniku prirodni lek za sve bolesti: Medicina proverila, i ostala u čudu!

foto: Shutterstock

Ležeći kamen

Još jedna super vežba pogodna i za lenje ljude. Lezite na pod, a stopala podignite na stolicu. Ostanite tako dok vam se mišići leđa i kičma odmaraju, a cirkulacija vraća u normalu.

Fleksibilna zmija

Lezite na stomak, opustite celo telo, a zatim podignite gornji deo tela oslanjajući se na ruke koliko god možete. Treba da osetite istezanje mišića, ali nemojte preterivati, niti ići do granice bola.

Embrion

Lezite na pod u fetalni položaj - lezite na leđa, savijte noge u kolenima i privucite ih rukama na grudi. Zadržite 30 do 60 sekundi.

(Stil.kurir.rs)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs