Pripremite se za leto

Metabolizam u maksimalnoj brzini: U 6 koraka do tela iz snova!

Zapamtite da je voda ključna ako želite metabolizam koji radi kao sat
Lepi & Zdravi 06.06.2016. - 09:43h Autor: kucnilekar.com
Foto: Thinkstock

Zdrav i brz metabolizam je najvažniji faktor zdravlja i vitke linije.

 

Zato, ako želite da budete vitki, puni energije i zdravi, poslušajte 6 saveta naučnika sa Univerziteta Stenford i saznajte kako da preokrenete rad vašeg metabolizma za 360 stepeni i konačno dobijete figuru iz snova!

 

Ova žena (34) je rodila petoro dece: Zanosna mama otkriva kako da postignete sve u životu! (FOTO)

 

Dižite tegove

 

Rad na mišićima poboljšava rad metabolizma, jer se za dizanje tegova koristi više energije, tako se troše i kalorije. Vežbajte barem 20 minuta tri puta nedeljno.

 

Ne zaboravite kardio vežbe

 

Imate četiri minuta na raspolaganju? Pokušajte s Tabatom. Reč je o intervalnom i intenzivnom treningu koji se sastoji od 20 sekundi napora i deset sekundi odmora. Ovakav oblik vežbanja je brz i efektan, pokazala su istraživanja.

 

4 meseca radili ovu vežbu samo minut dnevno: Rezultati zapanjili i naučnike!

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

 

Jedite često

 

Vašem telu treba malo energije da svari hranu, stoga, ako imate male i česte obroke (oko 200 kalorija), to je mnogo zdravije za vaš metabolizam. Na primer, ručak podelite u dva dela, pola pojedite u 11 sati, a ostatak u 14 sati.

 

Pijte više vode

 

Voda je ključna za metabolizam, ako je ne unosite dovoljno, metabolizam postaje spor, što dovodi do mnoštva problema. Pokušajte da pijete što više vode svakog dana, preporučuje se najmanje dve litre. Voće, povrće i ostala tečnost takođe se računa.

 

Prirodni botoks, sagorevač masti, smrt za holesterol: 10 komada dnevno čuva telo spolja i iznutra!

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

 

U ishranu dodajte vlakna

 

Vlakna nije lako svariti i to je dobra stvar. Trošite dodatnu energiju probavljajući vlakna i tako vaš metabolizam radi brže. Unesite u ishranu 25 do 30 grama vlakana dnevno.

 

Odlučite se za proteine

 

Proteinske aminokiseline obnavljaju mišićno tkivo, pa su proteini su od velike važnosti za organizam. Ako mišići ne rade kako bi trebalo, metabolizam se usporava. Žene bi dnevno trebalo da konzumiraju 70 grama proteina.

 

Kaša koja rastvara tromb: Ruski recept, spas za sve koji pate od proširenih vena!

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...