Obratite pažnju

Neprijatelj vitke linije broj 1: Džaba se trudite ako ponavljate ovu grešku!

Da biste izbegli ove skrivene zamke, pri pravljenju ovog osvežavajućeg napitka i biranju sastojaka, pratite savete stručnjaka
Lepi & Zdravi 22.06.2015. - 20:50h Autor: Stil / zadovoljna.hr
Foto: Shutterstock

Mnogo ljudi u želji da smrša zamenjuje obroke zdravim smutijima, što i nije loš izbor. Ledeni smutiji se brzo pripremaju, uskusni su, lepo izgledaju i veoma su zdravi. Zbog toga ih svi obožavaju, ali nutricionisti upozoravaju da neke vrste ovih ledenih pića mogu da uspore proces mršavljenja ili održavanje kilaže.

 

"Ispijanje smutija je odličan način da pojačate unos povrća i voća u organizam, naročito ako ste osoba koja inače ne voli da jede ove namirnice", kaže nutricionistkinja Andrea Đankoli iz Los Anđelesa.

 

Ali, ovi napici mogu biti izbor velike količine kalorija i šećera!

 

Odrekla se šećera na mesec dana: Neverovatno iskustvo jedne žene!

 

"Na primer, u 800 ml prosečnog smutija od banane i borovnica, može se naći više od 500 kalorija i 100 grama šećera, što je pet puta više nego u čokoladici", upozorava nutricionistkinja.

 

Da biste izbegli ove skrivene zamke, pri pravljenju ovog osvežavajućeg napitka i biranju sastojaka, pratite ove savete stručnjaka:

 

Dijeta tri jabuke: Izvajajte telo na brzinu!

 

 

1. Domaće, ne kupovno

 

Kupovni smutiji i industrijski napravljeni napici prepuni su šećera i masti! Uvek smuti pravite sami - kremastu i ledenu teksturu možete dobiti i od manje kaloričnih namirnica, poput nemasnog grčkog jogurta i nekoliko kockica leda.

 

2.Odaberite pravu porciju

 

Unapred planirajte svoje obroke! Ako želite da vam smuti zameni doručak ili međuoobrok, ograničite količinu popijenog napitka na oko 200 kalorija, a odaberite onaj koji sadrži neku vrstu zdravog proteina, poput avokada ili maslaca od orašastih plodova. Na ovaj način više ćete se zasititi i manje pojesti u sledećem obroku.

 

Pravi se 5 minuta, pije 5 dana i skida 3 kilograma: Napitak koji će vas preporoditi!

 

 

3.Voće je bolje od voćnog soka

 

Nutricionisti nemaju ništa protiv umerenog ispijanja voćnih sokova, ali savetuju oprez sa konzumiranjem ovih tečnosti. Industrijski proizvedeni voćni sokovi prepuni su šećera, koje povećavaju kaloričnost napitaka, zato ih ne stavljajte u svoje smutije. Umesto toga odaberite svežu letnju voćku i iscedite je u napitak.

 

4.Nikad dosta povrća

 

Kad je povrće u pitanju, nutricionisti kažu da nikad nije previše. U svoj omiljeni smuti dodajte spanać, kelj, krastavac, šargarepu i drugo zdravo povrće i unapredite ukus ovog zdravog i osvežavajućeg napitka.

 

Pije se 4 dana, skida 10 cm sa struka: Recept za savršenu bikini liniju!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...