Grejs je dobila na poklon od studija MGM, a dizajnirala je Helen Rouz. Na veo su bile ušivene hiljade bisera.
Donji deo venčanice je od svilenog tafta, a gornji od fine čipke, čiji motivi su odvajani od podloge i ponovno sastavljani kako bi pratili oblik haljine do donjeg dela. Iskorišćeno je 22 metra svilenog tafta, 90 metara svilene mreže i briselska čipka s ružama stara 125 godina. Procenjeno je da su troškovi proizvodnje i materijala iznosili 7.266 dolara.

Dizajner cipela za venčanje Dejvid Evins je u desnu cipelu Grejs Keli ubacio novčić za sreću.
Venčanica je danas vlasništvo The Philadelphia Museum of Art.
Dizajner Oskar de la Renta je ovim rečima objasnio značaj legendarne venčanice: "Na svoj dan venčanja Grejs Keli je dala novo značenje reči "ikona". Ceo njen stajling - od vela do ženstvenih detalja od čipke i konzervativne haljine su je učinili mladom koja ne stari."

Princ Albert od Monaka, sin Grejs Keli je otkrio kako mu je majka stigla iz Amerike na venčanje.
"Keli je doplovila iz Njujorka u Monako. Putovala je osam dana sa 50 članova porodice, šest deveruša i 80 kofera. U Monaku su je dočekali njen princ i gomila od 20.000 ljudi", rekao je Albert.
(Stil.kurir.rs/Noizz)