Neverovatno

Ona zarađuje milijarde na lažnim trepavicama: Evo kako sam hobi pretvorila u zaradu! (FOTO)

Njoj je uspelo - što ne bi i vama. Bitno je da se odvažite i pokušate

Lifestyle
12:01h Autor:
Ona zarađuje milijarde na lažnim trepavicama: Evo kako sam hobi pretvorila u zaradu! (FOTO)
Foto: Profimeida

Postoji niz primera onih koji su napustili svoj posao, siguran izvor prihoda, i počeli se baviti svojim hobijem. Među njima je i Huda Katan koja je tu odluku donela pre 10 godina a sada je vlasnica kozmetičkog carstva Huda Bjuti, čiju je vrednost Forbs procenio na više od milijardu dolara.

Ova Amerikanka je napustila Dubai, u kojem je živela dve godine, i svoj posao u finansijama. U Los Anđelesu je gradila karijeru u mejk ap i pokrenula svoj bjuti blog. Kada je primetila da na tržištu nedostaje lažnih trepavica koje bi odgovarale njenim klijentima, odlučila je da ih kreira sama.

"Nisam odmah znala da pripadam u tu industriju, oduvek sam znala da imam ljubav prema tome, ali moja porodica nije to podržavala. Oni su voleli ozbiljne poslove, poput advokata ili lekara, i u takvim su me poslovima i videli. To je bila velika stvar za njih", rekla je Huda, čiji su roditelji bili irački migranti.

Jedan od najskupljih fudbalera je samo ove godine zaradio 111 miliona: Na šta svoje bogatstvo troši skromni Lionel Mesi! (FOTO, VIDEO)

"U početku sam mislila da su razočarani sa mnom, pa sam znala da im moram pokazati da je to nešto ozbiljno", naglasila je.

Ova 35-godišnjakinja biznis je pokrenula 2013. godine, i već je tada imala dobre temelje, dobru bazu klijenata, onih koji su čitali njen blog i pratili njen rad na društvenim mrežama. Ali da nije bilo njene sestre Mone, koja je sada predsednica kompanije, ne bi bila toliko uspešna, piše BBC.

"Bila sam nepopustljiva oko toga, jer sam se u to vreme bavila PR-om i savetovanjem, i stalno sam bila u potrazi za novim prilikama", ispričala je.

Često su je prijatelji koji su bili klijenti njene sestre pitali gde se takve trepavice mogu kupiti.

Napravite svoje Feng šui drvo novca: Privucite bogatstvo u svoj dom!

"Govorila sam im, ne možete, jer ih Huda izrađuje sama, ona skraćuje trepavice i meša ih zajedno. I jednog dana mi je sinulo, zašto stalno govorim ljudima da ih ne mogu naći", priseća se.

Oduvek je postojao plan da se kompanija razvije i izvan područja trepavica, i da Huda iskoristi svoje iransko poreklo i kreira kozmetiku sa uticajem Bliskog istoka.

"Prvo smo napravili olovku za usne, tekući ruž, a zatim i senku na što smo dobili veliki pozitivni odgovor. Odrastala sam u malom američkom gradu u Tenesiju i nisam znala zašto ali sam puno koristila olovku za oči. Niko oko mene nije imao taj običaj, ni moja majka. Kada sam se preselila na Bliski istok zapitala sam se da li mi je to zapravo urođeno", naglasila je Huda.

Rast njenog kozmetičkog carstva dogodio se u trenutku kada su arapski trendovi "izazvali globalnu pažnju", smatra izvršna urednica Gracie za Bliski istok Alison Taj. Spomenula je i poslednji proizvod kojeg su lansirali, set od četiri parfema koji se mogu nositi samostalno ali i zajedno.

Udajom za princa Vilijama dobila titulu, moć, ali i ogromno bogatstvo: Čime je sve kraljevska porodica darovala Kejt Midlton! (FOTO)

Raste prodaja luksuznih stvari, a kupci su - mladi

"Sa svojim poslednjim mirisima, Huda je svetu ponudila majstorsku klasu u mirisima, praksi poznatoj i na Bliskom Istoku", naglašava.

Huda Bjuti brzo se razvila, a sada nude više od 140 proizvoda koji godišnje donose oko 200 miliona prihoda. Ali sama će reći kako joj nije cilj zaraditi, već proširiti svoju poruku.

"Ne pokreće me potreba za finansijama, jer ja ovo radim sa ciljem. Nedavno su mi ponudili 10 miliona dolara da budem ambasadorka nekih proizvoda i bez imalo razmišljanja sam to odbila. Ne zbog toga što ne volim te proizvode, već zato što imam misiju, a to je baviti se izazovima u ovoj industriji. Osećam kao da smo ljudima upakovali jednu posebnu ideju onoga što lepota jeste. I ponudili smo to svima na svetu", naglašava.

Njeni proizvodi su sveobuhvatniji, i dostupnim za sve tipove kože. Huda je mnogim devojkama koje je prate na društvenim mrežama postala uzor, prava devojka s reklame, a posebno onima na Bliskom istoku, kojima je posebno važno imati devojku tamnije puti kao uzor. Ona tome pristupa jako ozbiljno, i objašnjava kako je njeno nasleđe motivisalo da kreira nove standarde u lepoti kako bi inspirisala ostale ljude, koji su odrastali bez kozmetičkih brendova koji bi im odgovarali.

Razvod joj se isplatio: Ovo je bogatstvo Slavice Eklston! (FOTO)

"Kao dete sam mrzela to što se ne uklapam u te standarde lepote i oduvek sam volela individualnost. Lepota je postala i političko pitanje u poslednjih 18 meseci, pa brendovi moraju postati svesni zašto je došlo do toga. Ako pitate mene mislim da je to zbog neke vrste ugnjetavanja", objašnjava.

U tom kontekstu spomenula je i Fenti Bjuti, kozmetički brend kojeg je pokrenula Rijana. Te proizvode hvali zbog njihove dostupnosti svim tipovima kože.

"Deo tog uspeha leži i u tome što je bilo reč o političkom pokretu. Taj uspeh podstakao je pokret u medijima i želju ljudi da ih isprobaju. Ona je bila prva žena koja nije bila belkinja koja je pokrenula nešto takvo", naglašava.

Potreba za uključenošću, kako smatra, dolazi iz opresije.

"Potreba dolazi od ljudi koji se osećaju kao da nisu bili deo nečega, a takva sam i ja", poručuje.

Nasledila bogatstvo, pobegla iz Italije, zavodila koga je htela: Buran život bivše prve dame Francuske! (FOTO)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs