skinite višak kilograma

Ubrzavaju mršavljenje: 9 vrsta masnih namirnica koje treba da uvrstite u svoj jelovnik!

Nutricija 23.11.2018. - 13:05h Autor: Stil/Zadovoljna.hr
Foto: Profimedia

Konzumiranje dobrih masnoća čuva organe, podstiče apsorpciju hranjivih materija iz namirnica, te pomaže u procesu sagorevanja kalorija.

 

Evo koje vrste masne hrane možete jesti čak i kada držite dijetu.


Maslinovo ulje


Bogato je nezasićenim masnim kiselinama, što su takozvane "dobre" masnoće koje sprečavaju i usporavaju razvoj raznih bolesti – od dijabetesa tipa 2 do osteoporoze, depresije i srčanog udara.

 

Lekovito maslinovo ulje: Za jačanje kostiju i protiv šloga

foto: Shutterstock

 

Nemasna junetina


Studije su pokazale da juneće meso od životinja hranjenih travom sadrži zdrave omega 3 masne kiseline koje čuvaju zdravlje srca i kardiovaskularnog sistema.

 

Uz to, reč je manje masnom tipu mesa, pa u njemu možete češće da uživate.

 

Kokosovo ulje


Ne samo da jača organizam i imunitet, nego su neke studije pokazale i da doprinosi topljenju masnih jastučića u predelu stomaka.

 

Tamna čokolada


Može da smanji napade gladi. Jedno istraživanje je pokazalo da konzumiranje nekoliko kockica tamne čokolade dva sata pre obroka uzrokuje uzimanje 20 posto manje kalorija u kasnijem obroku.

 

Bademi


Šaka badema je savršeni izbor za užinu. Ovi orašasti plodovi su prepuni hranjivih materija koji sprečavaju taloženje masnoća u telu. Takođe, reč je o odličnom izvoru proteina, koji daje preko potrebnu energiju.

 

Jedite čokoladu i badem zajedno svaki dan: Samo gledajte šta će da se desi!

foto: Shutterstock

Avokado


Ova superhrana održava struk tankim i zdravim. Avokado sadrži mnogo prehrambenih vlakana i proteina zbog čega se nameće kao odličan izbor kada želite 'zavarati' glad. 

 

Losos


Ako želite da smršate, na jelovnik uvrstite losos. Ova riba prepuna je omega 3 masnih kiselina koja uravnotežuju nivo dobrog holesterola i čuvaju zdravlje srca.

 

Riba smanjuje rizik od depresije za 25 odsto, ali samo kod žena!

foto: Profimedia

Maslac od kikirikija


Konzumiranjem jedne kašike maslaca od kikirikija dnevno pojačaćete nivo energije i zadovoljiti glad.

 

Isprobajte ovaj ukusni maslac u kombinaciji s jabukom, i tako kreirajte neočekivani, ali efikasan međuobrok.

 

Semenke suncokreta


Slani zalogajčići zbog kojih ćete se osećati sito i koncentrisano tokom celog dana.

 

Semenke suncokreta sadrže mnoštvo prehrambenih vlakana koje podstiču rad probave i ubrzavaju rad metabolizma.

 

Mnogo vitamina, sjajan ukus, a topi kilograme: Čudotvoran napitak za mršavljenje (RECEPT)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.