Obratite pažnju na vreme

Ako skoro ceo dan sedite, morate da se hranite ovako: U suprotnom ozbiljno ugrožavate zdravlje!

Ko dugo sedi, češće je gladan, sklon je češćim upalama, povišenom krvnom pritisku i povišenom šećeru

Nutricija 11.09.2018. - 10:57h Autor: Miss 7
Foto: Shutterstock

Ako radite u kancelariji, za računarom, na šalteru ili, zapravo, gotovo svaki posao koji nije fizički, onda sigurno teško možete da izbegnete osmočasovno sedenje i to iz dana u dan.

 

Kako naše telo evolucija nije stvorila za sedenje nego za kretanje, to ima veliki uticaj - i to loš - na naš organizam, od kondicije koja nam od nekretanja tako opada da na kraju ne možemo s lakoćom da prepešačimo ni kilometar.

 

Naime, ko dugo sedi, češće je gladan, sklon je češćim upalama, povišenom krvnom pritisku i povišenom šećeru. Zbog toga je jako važna zdrava ishrana.

 

Ako stalno sedite, sledeće namirnice obavezno treba da uvrstite u svoj meni!

 

1. Bobice

 

Ako redovno jedete bobice, možete da smanjite upalne procese u telu. Razlog tome su flavanoidi koje bobice sadrže. Najbolje je već ujutro pojesti nešto tog ukusnog voća bogatog vrednim materijama.

 

2. Orašasti plodovi

 

U orašastim plodovima poput oraha ima puno omega-3 masnih kiselina. Bademi sadrže i puno antioksidansa vitamina E, koji štite ćelije i vode računa da nam koža uvek bude lepa.

 

U sagorevanju sala mu nema ravnog: Najstariji recept za mršavljenje od samo 3 sastojka daje neverovatno brze rezultate!

foto: Shutterstock

3. Ananas

 

U ananasu se nalazi puno bromelaina, koji deluje antiupalno.

 

4. Maslinovo ulje

 

Maslinovo ulje je pravo čarobno oružje - deluje antiupalno i smanjuje rizik od bolesti kardiovaskularnog sistema.

 

5. Kurkuma

 

Ovaj narandžasti začin nije dobar samo zbog lepog izgleda, odnosno boje koju daje hrani - izuzetno je zdrav i deluje antiupalno.

 

6. Beli luk

 

Ovi mali čenovi su aromatičan dodatak raznim jelima, ali i uspešno se bore protiv upala. Beli luk takođe reguliše nivo šećera i masnoće u krvi.

 

Šta su zapravo upale u organizmu: Telo pomoću njih pokreće isceljenje, šećer ih pogoršava, a ove namirnice sprečavaju!

foto: Shutterstock

7. Masna riba

 

Masnije ribe, poput lososa ili haringe, sadrže puno omega-3 masnih kiselina. Telu su one potrebne za važne procese razmene materija, a ne može samo da ih proizvede u dovoljnoj količini. Zbog toga je potrebno da ih dodatno unosimo.

 

8. Avokado

 

Avokado spada u veoma masno voće. Ali, nije pametno da ga zbog toga precrtate sa menija. Naime, avokado sadrži nezasićene masne kiseline, a one održavaju zdravlje mišićnih ćelija, ali se i efektno bore protiv sala na stomaku.

 

Jedite sardine što češće, i živećete dugo i bez bolesti: Evo zašto!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.