4 ključne prednosti

Pun magnezijuma, gvožđa i proteina, hranljiv poput mesa: Ovo je najzdraviji orašasti plod!

Kao i sa drugim orašastim plodovima, ni sa njim ne smete da preterujete

Nutricija 06.08.2018. - 09:41h Autor: finirecepti.net.hr
Foto: Shutterstock

Orašaste plodove u poslednje vreme možemo da pronađemo bukvalno svuda, a sve odavno se spominju i u kontekstu zdrave ishrane.

 

Ali, kada bismo morali da odaberemo samo jednu vrstu orašastih plodova koju ćemo konzumirati, to bi svakako trebalo da budu indijski oraščići! Zašto?

 

Najkraće rečeno, indijski orasi su prava riznica benefita koje jednostavno ne smete da ignorišete. U nastavku donosimo samo neke od njih.

 

Odlični za kožu, kosu i kosti

 

Jedna šaka indijskih oraščića zadovoljiće čak 98% preporučene dnevne potrebe za bakrom! Iako se može činiti čudnim da konzumirate bakar, on je vrlo važan za proizvodnju melanina, koji je vrlo važan za proizvodnju pigmenata kože i kose. Indijski oraščići takođe su bogati gvožđem i magnezijumom, koji su ključni za održavanje zdravih kostiju.

 

Bogati su proteinima

 

Baš kao i većina orašastih plodova, indijski orasi su odličan način da zadovoljite dnevnu potrebu vašeg organizma za proteinima. Jedna šaka indijskih oraščića sadrži čak 5 grama proteina, pa su čak i male porcije vrlo korisne i bogate nutrijentima. Takođe, indijski oraščići su odlična grickalica nakon vežbanja.

 

Šta će vam se desiti ako jedete previše orašastih plodova: 3 opasna kontraefekta!

foto: Shutterstock

Lako se ubacuju u ishranu

 

Indijski orasi su bez sumnje najraznovrsniji orašasti plodovi. Možete da ih ubacite u činiju ovsene kaše ili smuti kako biste obogatili svoj doručak, da ih dodate salati za zdrav ručak ili ubacite u prženo jelo za večeru. Opcije su gotovo beskrajne.


Riznica dobrih masti
 

Verovatno ste već čuli da su indijski orasi među najmasnijim orašastim plodovima, ali važno je razumeti o kakvim mastima se radi. Čak 82% ovih masnoća zapravo su nezasićene masne kiseline, od čega je 66% mononezasićenih. Drugim rečima, radi se o vrlo zdravim mastima koje smanjuju rizik od raznih srčanih oboljenja.

 

Za ovih 12 namirnica mislimo da su ultrazdrave: Nutricionisti ih nikad ne bi okusili, evo zašto!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.