Pazite

Redovno je doručkujete a zapravo je loš izbor: Ovo je najgora stvar koju možete ujutru da pojedete!

Brzo zasite, daju energiju i deluju kao zdrav izbor

Nutricija 31.05.2018. - 20:13h Autor: kucnilekar.com
Foto: Shutterstock

Banane su mnogima brz doručak, za koji veruju da je dosta zdrav i da daje njihovom telu potrebne namirnice. Međutim, izgleda da nije baš tako.

 

Svi znaju koliko je ovo egzotično voće dobro za organizam – unapređuju imunitet, ali i smiruju živce, opuštaju mišiće, a bogate su i kalijumom i vitaminom B6. Ipak, sve ovo ih ne čini dovoljno dobrim izborom za jutarnji obrok, upozorio je čuveni holivudski nutricionista Deril Džofre, koji je i izumeo Alka Mind dijetu.

 

Ovako izgleda zdrav doručak: Ukusno, sito i održava vitku liniju!

foto: Shutterstock

Džofre kaže da je razlog njihov visok sadržaj fruktoze – jedna banana sadrži oko 25 odsto šećera. Fruktoza uzrokuje da se nivo insulina naglo poveća. Nakon brzog porasta, vrlo brzo i pada, a rezultat je žudnja za hranom, poteškoće u koncentraciji i umor.

 

Zanimljivo je da će unos šećera u ranim jutarnjim satima prouzrokovati i lošiju probavu. Ukoliko ipak ne želite da se odreknete banana ujutru, rešenje je da ih kombinujete sa dobrim mastima. Dobre masti su recimo jogurt, sir, bademi, čia semenke, cimet, kokosovo ulje… Samo uz dodatak masti, telo je u stanju da podeli hranljive sastojke banane i drži nivo insulina na normalnom nivou.

 

Starenje prestaje, imunitet jača, metabolizam ubrzava: Samo dodajte ovu namirnicu u doručak!

foto: Shutterstock

Podsetimo, ovaj doktor osmislio je jednostavan, ali strog princip ishrane koji omogućava lako skidanje kilograma: morate iz ishrane barem na neko vreme izbaciti mlečne prerađevine, alkohol, meso, kafu, šećer i gluten. Umesto toga predlaže da se ishrana obogati zelenim lisnatim povrćem i drugim "baznim namirnicama". Treba izbegavati i voće, jer je prema principima alkalne ishrane šećer – šećer, ma u kom obliku dolazio.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...