Probajte

Njujorška dijeta: Izgubite do 6 kg i 12 centimetara u struku!

Njujoršku dijetu je dizajnirao poznati trener Dejvid Kirš i brzo je postala veoma popularna jer obećava gubitak kilograma!

Nutricija 02.10.2017. - 13:31h Autor: elle.rs
Njujorška dijeta, Foto: Shutterstock

Dijeta se temelji na hrani koja je bogata proteinima i ugljenim hidratima i podeljena je u tri faze, piše Elle.

 

Prva faza dijete

 

U prve dve nedelje ishrana se bazira na pečurakama, belancima, orasima, lososu, povrću sa niskim sadržajem skroba i proteinima. Ne smete da pijete alkohol i zabranjeni su mlečni proizvodi, kafa, voće, masti…

Dozvoljeno je da unesete 800 – 1000 kalorija dnevno.

 

Druga faza dijete

 

Druga faza traje dve nedelje i u osnovi je ista kao i prva, osim što možete jesti obroke od ugljenih hidrata kao što su mahunarke, slatki krompir, voće, itd. U ovoj fazi dozvoljeno je da unesete 900 do 1.000 kalorija dnevno.

 

Treća faza dijete

 

U ovoj fazi postepeno dodajete i hranu koja je zabranjena u ranijim fazama. Tokom dijete se preporučuju redovne vežbe i bavljenje fizičkom aktivnošću.

Najbolje je da radite vežbe za sve grupe mišića, trčite ili preskačete konopac oko 45 minuta dnevno. Ishrana bogata proteinima u kombinaciji sa fizičkim aktivnostima je odlična kombinacija za sagorevanje masti. Sa ovim režimom dobićete odlične rezultate u kratkom vremenu.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs