Spremite se za toplo vreme

Danska dijeta: Skinite i do 20 kilograma za 13 dana

U pitanju je veoma rigorozan program i ukoliko želite da ga sprovodite, ne činite to na sopstvenu ruku bez prethodnih konsultacija sa stručnim licima koja se brinu o vašem zdravlju
Nutricija 03.03.2014. - 14:48h Autor: dijeta.net
Foto: Thinkstock

Danska dijeta je dobra za brzo razgrađivanje masti i oslobađanje tela od tečnosti. Izuzetno brzo se skida veći broj kilograma, a kilogrami nastavljaju da nestaju i naredna tri meseca po završetku dijete. Međutim, obavezno se pre započinjanja ovakvog režima ishrane konsultujte sa lekarima koji brinu o vašem zdravlju.

 

Kako izgleda danska dijeta

 

Ovaj dijetni program može se započeti bilo koji dan u nedelji, ali se preporučuje baš nedelja. Sama dijeta traje 13 dana i poprilično je teška, ali i efikasna. Njenim držanjem dolazi do velikih promena u organizmu, a efekti traju čitave 2 godine.

 

Nije u pitanju tradicionalna dijeta, već način da se pokrene organizam da brže sagoreva masnoće i izbacuje višak tečnosti, što doprinosi da dijeta nastavi da deluje i nakon završetka ciklusa od 13 dana. Ako pratite dijetu kako treba, možete izgubiti suvišnu telesnu masnoću i to (u zavisnosti od početne težine) u rasponu od 7 pa do neverovatnih 20 kilograma.

 

Uvodne napomene

 

1. Dijetni plan se mora pratiti tačno 13 dana, ni manje ni više i kao što je napomenuto mora se pratiti kako je naznačeno - nema varanja.

 

2. Ako u toku dijete popijete npr. 1 pivo ili 1 čašu vina, žvaćete žvaku ili jedete neku drugu hranu različitu od one koje je navedena, morate dijetu odmah prekinuti jer neće biti nikakvih rezultata. Posle toga dijeta se može ponoviti tek nakon 6 meseci, ne ranije.

 

3. Ako ste pratili dijetu do kraja tj. tačno 13 dana, preporučuje se da je ne ponovite naredne 2 godine.

 

4. Kada ste gladni pijte vodu (najmanje 2 litra).

 

5. Kafa se može zameniti čajem.

 

6. Morate koristiti šećer u kockama.

 

Skoro svakoga dana jede se posebna salata tako da je zgodno da je pripremite za nekoliko dana unapred. Evo recepta:

 

SALATA

 

Iseći: 1 kg šargarepe, 1 kg belog kupusa, 1 crvena paprika, 1 zelena paprika, 1 praziluk

 

Za preliv: 1 dl ulja, 1/2 dl jabukovog sirćeta, 1/2 kašičice šećera, 1/2 kašičice soli

 

Promešajte sve sastojke i prelijte preko salate. Pustite da odstoji 1 sat. Promešajte s vremena na vreme.
Salatu možete da držite u plastičnoj posudi u frižideru. Može se držati sveže do 1 sedmice. Ako je za jednu osobu, onda je dovoljna i polovina gore navedene količine.

 

Danska dijeta - Jelovnik po danima

 

DAN 1

 

Doručak - 1 šolja crne kafe, 1 kocka šećera

 

Ručak - 2 tvrdo kuvana jaja, spanać kuvan u vodi, 1 paradajz

 

Večera - 1 velika šnicla (230 g), salata

 

DAN 2

 

Doručak - 1 šolja crne kafe, 1 kocka šećera

 

Ručak - 1 kriška šunke, 1 šolja jogurta

 

Večera - 1 velika šnicla, salata

 

DAN 3

 

Doručak - 1 šolja crne kafe, 1 kocka šećera, 1 kriška tosta

 

Ručak - 2 tvrdo kuvana jaja, 1 kriška šunke, salata

 

Večera - kuvani celer, 1 paradajz, 1 voćka

 

DAN 4

 

Doručak - 1 šolja crne kafe, 1 kocka šećera, 1 kriška tosta

 

Ručak - 1 litar đusa, 1 šolja jogurta

 

Večera - 1 kuvano jaje, 1 izrendana šargarepa, 1 kutijica mladog sira (25g)

 

DAN 5

 

Doručak - 1 velika izrendana šargarepa sa limunom

 

Ručak - 1 veliki komad kuvane ribe (bakalar, škarpina oko 230 g) sa limunom i malo maslaca

 

Večera - 1 velika šnicla, salata, kuvani celer

 

DAN 6

 

Doručak - 1 šolja crne kafe, 1 kocka šećera, 1 kriška tosta

 

Ručak - 2 kuvana jaja, 1 velika izrendana šargarepa

 

Večera - 1/2 pileta na ražnju bez kožice, salata

 

DAN 7

 

Doručak - 1 šolja čaja bez šećera

 

Ručak - ništa

 

Večera - 1 jagnjeći kotlet na žaru, sveže voće

 

DAN 8

 

Doručak - 1 šolja crne kafe, 1 kocka šećera, 1 kriška tosta

 

Ručak - 2 kuvana jaja, 1 kriška šunke, salata

 

Večera - kuvani celer, 1 paradajz, 1 voćka

 

DAN 9

 

Doručak - 1 šolja crne kafe, 1 kocka šećera

 

Ručak - 1 velika kriška šunke, 1 šolja jogurta

 

Večera - 1 velika šnicla, salata, voćka

 

DAN 10

 

Doručak - 1 šolja kafe, 1 kocka šećera, 1 kriška tosta

 

Ručak - 2 kuvana jaja, 1 kriška šunke, salata

 

Večera - kuvani celer, 1 paradajz, 1 voćka

 

DAN 11

 

Doručak - 1 šolja crne kafe, 1 kocka šećera, 1 kriška tosta

 

Ručak - 1 litar đusa, 1 šolja jogurta

 

Večera - 1 kuvano jaje, 1 izrendana šargarepa, 1 kutijica (25g) mladog sira

 

DAN 12

 

Doručak - 1 velika izrendana šargarepa sa limunom

 

Ručak - 1 veliki komad kuvane ribe sa limunom i malo maslaca

 

Večera - 1 velika šnicla, salata, kuvani celer

 

DAN 13

 

Doručak - 1 šolja crne kafe, 1 kocka šećera, 1 tost

 

Ručak - 2 kuvana jaja, 1 velika izrendana šargarepa

 

Večera - 1/2 pileta na žaru bez kožice, salata

 

Stručnjaci uvek savetuju da uz promenjeni način ishrane treba i da vežbate, a kako da sagorite kalorije kod svoje kuće, saznajte ovde.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...