lako je

Ništa ne košta, a donosi bolje zdravlje: Evo kako da poboljšate varenje i održite zdrav nivo šećera!


Umesto da kupujete skupe suplemente i egzotične zdrave namirnice, poboljšajte svoje zdravlje primenom ovih principa

Nutricija 05.11.2019. - 21:23h Autor: Stil/Lepaisrećna
Foto: Shutterstock

Zdravlje je najveće blago ovog sveta, a od načina života i navika između ostalog zavisi koliko će nas služiti.

 

Postoje jednostavni načini da poboljšamo zdravlje i podignemo raspoloženje, a za njih nam nisu potrebne niti velike količine novca, niti posebni preparati.

 

Žvaćite bolje hranu


Pokušajte da svaki zalogaj žvaćete barem 20 puta. Za vaš želudac i creva idealno bi bilo hrana stiže u tečnom stanju. Za to vreme, mozak analizira hranu i "govori" vašem sistemu za varenje kako tačno treba da bude sastav digestivnih sokova da bi se sve hranljive materije najbolje iskoristile.

 

foto: Shutterstock

Pijte više vode


Višak kalorija, otpadne materije iz organizma, eventualne toksične supstance, infekcije, sve se to "ispira" tečnošću iz organizma.

 

Za bolje zdravlje, trudite se da pijete oko 2 litra vode dnevno i nemojte je piti tokom obroka.  Ako hranu dobro žvaćete, voda vam neće ni biti potrebna.

 

Najbolje što možete da učinite za zdravlje: Kada pređete 50, ove namirnice su obavezne na vašoj trpezi!

foto: Profimedia

Dišite bolje


Dišite što dublje i ne žurite s udahom i izdahom. Ako osećate da dišete plitko i ubrzano, povremeno primenite laku vežbu brojeći u sebi - od 1 do 4 udah, na 5-6-7 lako zadržite vazduh, pa na 8 polako izdahnite.

 

Ponovite 5 puta, tako što ćete disati kroz nos, pa se vratite na normalno disanje.

foto: Shutterstock

Nemojte jesti posle 8 sati uveče


Kasni obroci narušavaju zdravlje organizma, jer hrana podiže nivo šećera u krvi, diže insulin, diže nivo kortizola i svi hormoni se pokreću jer telo očekuje aktivnost.

 

Umesto toga, dozvolite mu da se odmori i polako pripremi za noć.

 

Idite na spavanje ranije


Koliko sati spavate vikendom, kad ne morate rano da ustanete? E, toliko vam sna treba svakog dana.

 

Uskladite se, što više možete, sa ritmom dana i noći, pokušajte da odete na spavanje već 2 ili 3 sata nakon poslednjeg obroka.

 

Stojte bosonogi na zemlji


Kad god ste u mogućnosti, šetajte, stojte ili sedite bosonogi na travi ili pesku, barem pet do deset minuta. Zemljina frekvencija je 7.83 Hz, a naši teta talasi su u opsegu između 4 i 8 Hz.

 

Zemljina frekvenca nam pomaže da "izvučemo" svoja čula iz spoljašnjeg sveta i usredsredimo se na unutrašnje signale.

 

Namirnice koje leče jetru: Očistite najvažniji organ od naslaga otrova, aditiva i pesticida!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...