MAgične oči

Leo Angart tvorac revolucionarne metode: Joga za oči može značajno da oporavi vid i ojača očne mišiće!

Nije retko da ljude muči problemi sa vidom, ovaj problem se naročito razvio u eri mobilnih telefona i razvoja moderne tehnologije 

Medicina 24.09.2019. - 11:05h Autor: stil/lifepressmagazin.com
Foto: Profimedia

U modernom dobu gde su računari naša svakodnevica, oči su sve ugroženije. Zato i ne čudi što vežbe za vid postaju sve popularnije.

 

Mnogi ljudi gotovo čitav dan provedu ispred računara, a to može da ostavi značajne posledice za zdravlje očiju. Javljaju se glavobolje, zmagljen vid, povećana osetljivost na svetlost i teže fokusiranje. 

 

Ove vežbe, poznatije kao joga za oči, mogu da ojačaju očne mišiće i čak poprave vid

 

Leo Angart, tvorac metoda "magične oči" je međunarodni trener, najpoznatiji po radu na vraćanju vida dece. On tvrdi da je sa ovim vežbama moguće osloboditi se problema koji donose moderne tehnologije. 

 

Čarobni saveti za vitku liniju: Na zdrav način smršajte 5 kilograma za samo 4 nedelje bez bumerang efekta!

foto: Shutterstock

Jedna od vežbi koju preporučuje je fokusiranje na predmete. 

 

Fokusirajte svoj pogled prvo na udaljeni predmet, a onda na onaj koji vam se nalazi u blizini. Istu vežbu ponovite, ali tako što ćete gledati samo jednim okom. 

 

Gledanje u zelenilo

 

Boravak u prirodi i fokusiranje pogleda na zelenilo koje se nalazi u okolini mogu da odmore oko.

 

Leo Angart je napravio pravu revoluciju kada je predstavio program pod nazivom "magične oči" ili  joga za oči.

 

Podmladite lice bez odlaska kod hirurga: Ova prirodna formula će vas oduševiti!

foto: Shutterstock

 

Evo o čemu se zapravo radi:

 

Poze za vid mogu da pomognu u ublažavanju simptoma "računarskog oka", smanje učestalost glavobolja i opustit očne mišiće.

 

Očima je potrebna tama da bi se oporavile od svetla računara.

 

Najpoznatija vežba za oči je ona sa dlanovima. Evo kako se izvodi: 

 

  • Ruke najpre zagrejte trljanjem ili pod mlazom tople vode.

 

  • Zažmirite, pokrijte oči dlanovima, tako da ne pritiskajte i neka vam palčevi budu lagano naslonjeni na slepoočnice.

 

  • Otvorite oči da se uverite da ste rukama u potpunosti blokirali svetlo. Ponovo zažmirite. Opustite se i dišite duboko.

 

  • Pokušajte da zamislite potpuni opuštajući mrak.

 

Kada radite ovu vežbu važno je da sedite sa ispravljenim leđima, na podu ili stolici

 

Hlađenjem gube svežinu i aromu: Ove namirnice nikako ne biste smeli da čuvate u frižideru!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs