FIT TELO

7 VEŽBI, 15 MINUTA, ZA SUPERBRZO MRŠAVLJENJE: Najbolji kućni trening! (VIDEO)

Ne morate ići u teretanu da biste radili na svi mišićnim grupama. Možete efikasno da vežbate bez posebne sportske opreme. Odvojite 15 minuta za ovaj set vežbi i bićete prijatno iznenađeni rezultatom.

Fitnes
11:09h Autor:
Foto: Shutterstock

Ovaj trening se obavlja za 15 minuta i ne zahteva nikakvu posebnu opremu. Ako želite da pojačate vežbanje, možete da smanjite pauze između setova. Takođe možete da povećate njegovo trajanje - odnosno dodajte još nekoliko vežbi.

 

Vežbanje za 15 minuta:

 

 Ove vežbe izvodimo 1 minut -svaku. Izvodimo 2 runde, odmarajući se 1 minut između rundi.

Odmor - 1 minut i na kraju izvodimo poslednju vežbu tokom 1 minuta.

 

VEŽBE:

 

1. Skakanje sa podizanjem ruku - stanite ravno, ruke pored tela, sočimo šireći noge, a zatim i podižući ruke iznad glave. Vratimo se u skokom nazad.

2. Čučanj i udarac sa strane

3. Skakanje sa visoko podignutim nogama

4. Sklekovi

Vežbanje, Sklekovi
foto: Shutterstock

5. Čučanj, sklek, pa skok

 

Burpis, Vežbe, Vežbanje
foto: Shutterstock

6. Podizanje zadnje lože - most

vežba most, vežba, vežbe
foto: Shuterstock

7. Trbušnjaci

Trbušnjaci
foto: Shutterstock

Svaku od ovih vežbi radite tačno 1 minut. Između se odmorite 1 minut.

 

Ove vežbe radite svaki dan i nakon samo par nedelja videćete rezultate.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...