Isprobajte

5 zlatnih vežbi za zatezanje celog tela: Samo za one koji sede po ceo dan! (FOTO)

Sedeći način života je učinio da mnogi ljudi ostare pre vremena, ali  i da ozbiljno ugroze svoje zdravlje

Fitnes 19.05.2020. - 12:19h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shutterstock

Predstavljamo vam pet gimnastičkih vežbi koje su osnov zdralja i važne su za toniranje figure, izgradnju izraženih mišića. Uz pomoć ovog treninga, možete postići savršenu figuru i sprečiti višak kilograma, ali i preterano mršavljenje:

 

1. Čučanj

 

Veoma je bitno da pravilno čučnete. Stanite uspravno, stopala neka budu raširena u širinu kukova. Zamislite kao da sedate na stolicu. Sada polako savijajte kolena ne pomerajući stopala. Spustite se ravno i vodite računa da kolena budu u nivou sa nožnim prstima.

2. Areobno skakanje

 

Ova vrsta vežbe pomoći će vam da oslabite, ali i da ojačate mišiće nogu, uklonite celulit. Najbolje bi bilo da preskačete uže.

 

3. Trbušnjaci

 

Najbolje bi bilo kada biste mogli da legnete na leđa na pod, a onda podižete noge ravno. Isto tako je dobra vežba ako uvlačite stomak prilikom izvođenja mosta. Vežba most, dodatno će vam ojačati i mišiće zadnjice.

4. Plank

 

O ovoj vežbi se mnogo pisalo i govorilo jer se smatra da zateže mišiće celog tela. Jednostavno se naslonite na laktove, a položaj tela neka bude kao pri izvođenju sklekova. Ova vežba kod žena podiže grudi i "pegla staračku grbu."

5. Leđnjaci

 

Ova vežba pomići će vam da uklonite bolove u leđima, da se istegnete, ali i popravite držanje i stav.

 

Lezite na stomak, ispružite ruke ispred sebe pa podižite i ruke i noge u isto vreme - izvijajte se na gore!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...