Obavezno pročitajte

Leče telo, čuvaju od bolesti: Povrće koje je mnogo zdravije kada se skuva!

Iako mnogi stručnjaci tvrde kako je voće i povrće zdravije jesti sirovo, donosimo vam spisak povrća koje je zdravije jesti u kuvanom obliku.

Lepi & Zdravi 24.12.2017. - 13:42h Autor: Kurir
Foto: Profimedia

Spanać sadrži najkorisnije hranljive sastojake poput kalcijuma, gvožđa, magnezijuma, beta-karotena, luteina i mnoštvo antioksidanata. Termička obrada će vam omogućiti da bolje apsorbujete ove supstance. Nakon kuvanja spanaća, količina kalcijuma se povećava tri puta.

 

Zašto ne smemo podgrevati spanać: Kakve su posledice?

foto: Shutterstock

Cvekla

 

Sirova cvekla sadrži mnogo korisnih minerala i biološki vrednih supstanci, kao što su flavonoidi i antocijanini, a kuvana cvekla je snažan laksativ, pomaže da očistite jetru, krv, bubrege i jača zidove krvnih sudova.

 

Cvekla: Leči anemiju, potenciju kod muškaraca, sprečava razvoj ćelija raka! (FOTO)

foto: Profimedia

Paradajz

 

Termička obrada paradajza pomaže u apsorpciji više likopena antioksidanta, koji se može efikasno boriti protiv bolesti srca i raka. Paradajz sosovi i paradajz paste su takođe veoma korisne.

 

Namirnice koje čuvaju vid i zdravlje očiju: Šargarepa nije jedina!

foto: Shutterstock

Šargarepa

 

Šargarepa je bogata antioksidantima i beta-karotenom, koji telo pretvara u vitamin A. On nije samo vitamin za lepotu koji pomaže u borbi protiv bora, već i vitamin zdravlja, koji je neophodan za dobar vid. Kuvana šargarepa naročito uz dodatak male količine masti, povećava nutritivnu vrednost namirnice i pomaže organizmu da apsorbuje beta-karoten i poboljšava proizvodnju vitamina A.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs