Lista najbitnijih

Ovi vitamini obezbeđuju lepotu i zdravlje: Saznajte koji je za šta dobar!

Vitamin E daje kosi sjaj i gustinu, dok je B12 glavni snabdevač energije u organizmu
Lepi & Zdravi 29.04.2016. - 15:52h Autor: mogujatosama.rs
Foto: Profimedia

Vitamini su veoma važni za naš organizam. Njihova uloga je usko vezana za naše zdravlje, ali i za lepotu.
Ipak, nije lak posao odrediti koji vitamini su za šta dobri, pa iz tog razloga mi delimo sa vama te korisne informacije.

Kosa, koža i nokti

 

1. Vitamin B za rast kose, lepšu kožu i jače nokte.
2. Cink za manje sedih vlasti.
3. Vitamn D: pospešuje rast kose.
4. Vitamin E: daje kosi sjaj i gustinu.
5. Vitamin B3: stimuliše cirkulaciju i samim tim rast kose.
6. Magnezijum: kosi daje jačinu.
7. Gvožđe: ima ulogu u rastu kose.

 

Korisne biljke: kopriva, aloja i bosiljak.

 

Koliko je stara vaša kosa: Ovako treba da se menja i izgleda s godinama! (FOTO)

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

Energija

 

1. Vitamin B12.
2. Folna kiselina.
3. Koenzim Q10.

 

Ovi vitamini pomažu da se energija u organizmu održi i da ne budemo malaksali.

 

Korisne biljke: sladić, kordiceps i rodiola.

 

Pamćenje

 

1. Omega 3
2. Vitamin A
3. L tirozin
4. L karnitin

 

Pamćenje ne mora biti boljka samo starijih ljudi i mladi često imaju taj problem, kao i problem sa koncentracijom.

 

Korisne biljke: lavlja gljiva i ginko bloba.

 

Jedina besplatna terapija na svetu: Nedostatak ovog vitamina ozbiljno ugrožava zdravlje!

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

San

 

1. Melatonin
2. Magnezijum
3. Vitamin B3 i D

 

Kvalitetan san je od izuztne važnosti za dobro funkionisanje organizma i za zdravlje. Manjak vitamina uzrokuje nesanicu i isprekidan san.

 

Korisne biljke: kamilica, magnolija, valerijana i  hmelj.

 

Dijete i imuni sistem

 

1. Vitamini: B1, B3, B6, C, E, A i D 
2. Gvožđe
3. Selen
4. Cink

 

Poznato je da vitamini imaju uticaj na imuni sistem, ali je važno znati da je njihova uloga vezana i za uspešnost dijete.

 

Korisne biljke: maslačak, kordiceps i čaga gljiva.

 

Vitamine možete pronaći u raznim namirnicama, ali ukoliko ste u velikom deficitu okrenite se suplementima. Važno je da znate šta tačno da tražite.

 

27 najboljih alkalnih namirnica: Smanjuju kiselost organizma, čuvaju zdravlje!

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...