Korisno je znati

5 lekovitih kombinacija namirnica: Povrće i maslinovo ulje snižavaju pritisak!

Uz prženo meso jedite avokado, jer će ublažiti njegove negativne efekte, dok kurkuma i crni biber igraju značajnu ulogu u sprečavanju upala
Lepi & Zdravi 03.01.2015. - 18:52h Autor: stvarukusa.rs
Foto: Ilustracija / Shutterstock

Već smo naučili koja je hrana bolji odabir ako želimo zdravu i uravnoteženu ishranu, a sada lekari i stručnjaci otkrivaju kombinacije namirnica koje zajedno imaju još bolji efekat na naše zdravlje.

 

1. Niži krvni pritisak

 

Ako volite zeleno lisnato povrće i maslinovo ulje, spojite ih, napravite svežu salatu, jer zajedno pomažu kod snižavanja krvnog pritiska.

 

Snizite krvni pritisak i rešite se glavobolje za samo 20 minuta - Kako da napravite brzi domaći lek, saznajte OVDE.

 

2. Snizite nivo holesterola

 

Ukoliko jedete meso poput burgera, dodajte mu avokado. Budući da je avokado odličan za zdravlje kardiovaskularnog sistema zbog kvalitetnog sastava masnih kiselina, pomaže u snižavanju holesterola i sprečava njegovo štetno delovanje. Tako ćete ublažiti negativni efekt koji telu donosi masno i prženo meso.

 

Recept za domaći napitak koji snižava nivo holesterola preuzmite OVDE - Dobitna kombinacija kojom su i doktori šokirani!

 

3. Obilje antioksidanata

 

U nadolazećim mesecima sigurno ćete rado popiti šoljicu čaja kako biste se zagrejali ili lečili prehladu. Svakako joj dodajte i sveže isceđeni limun jer će vitamin C pomoći da dobijete više antioksidansa iz čaja.

 

A kako idealna kombinacija namirnica obezbeđuje dug život, saznajte OVDE - Dijeta za dugovečnost!

 

4. Sprečite upale

 

Ako volite pomalo neobičan ukus kurkume, probajte što češće da je kombinujete sa crnim biberom. Naučnici su otkrili da u toj kombinaciji biber za čak 2000 odsto pojačava sve zdravstvene prednosti kurkume. Glavni sastojak ovog začina, kurkumin, poznat je po vrlo moćnim antioksidativnim, protivupalnim i antibakterijskim svojstvima.

 

OVDE otkrijte sve blagodeti kurkume po zdravlje - Sprečava rak, čuva srce i memoriju!

 

5. Više kiseonika i energije

 

I poslednja preporučena kombinacija je spanać sa sokom od narandže. Sigurno znate da u spanaću ima gvožđa, koje je jedan od najvažnijih minerala jer telu osigurava kiseonik i energiju. Da biste pojačali njegovu apsorpciju, složite spanać na salatu s kriškama narandže, grejpa i, npr., feta sira. U nedostatku narandže može vam pomoći limun koji je takođe bogat vitaminom C.

 

A koje namirnice sadrže više vitamina C od pomorandže, saznajte OVDE.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs