Vredi probati

Trik od 60 sekundi: Rešite se bola u leđima!

Poznato je da meditacija ublažava stres i čini da se mišići opuste. Probajte ovu 4-7-8 brzu tehniku disanja
Lepi & Zdravi 11.11.2014. - 12:09h Autor: Stil
Foto: Shutterstock

Nema ništa gore od toga kada se probudite, provedete ceo dan i legnete sa istim bolom u leđima, zar ne? Po jedna tableta svaki dan, nikako nije rešenje. Vredi probati jednu malo drugačiju taktiku.

 

Kako što vam je do sada već poznato, stručnjaci se slažu da meditacija definitivno nije vudu - nekoliko studija je pokazalo da meditacija ne samo da smanjuje bol istog trenutka, već smanjuje osetljivost na bol i na duže staze, umanjujući nivo aktivnosti u onom delu mozga koji je zaslužan za obradu osećaja bola, i tokom i nakon meditacije.

 

Poznato je da meditacija ublažava stres i čini da se mišići opuste. Probajte ovu 4-7-8 brzu tehniku disanja.

 

1. Sedite ili lezite, bitno je samo da vam bude udobno u tom položaju. Postavite vrh jezika iza prednjih zuba i lagano izdišite vazduh kroz usta.

 

2. Zatvorite usta i 4 sekunde lagano udišite vazduh kroz nos. Potom, vazduh zadržite, dok u sebi ne izbrojite do 7.

 

3. Na kraju, izdišite vazduh, brojeći u sebi do 8.

 

Ciklus ponovite tri puta.

 

Jedini položaj koji će vas istog trenutka osloboditi stresa - OVDE pogledajte o čemu je reč!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...