Zahvaljujući slavnim sestrama vlada novi bizaran trend: Nećete verovati koji deo dela je sada u fokusu

Širom sveta devojke naporno vežbaju ne bi li dobili, verovali ili ne, ramena kao Kendel i Kajli Džener

Lepi & Zdravi
Zahvaljujući slavnim sestrama vlada novi bizaran trend: Nećete verovati koji deo dela je sada u fokusu
Foto: Printscreen Instagram

Internet ponovo pokušava da prati Kardašijanke i njihove standarde lepote koji se stalno razvijaju i menjaju. Ovog puta, sve je u vezi sa „ramenima“, novom trendu kome su doprinele objave na Instagramu Kendal i Kajli Džener.

Baš kada smo pomislili da standardi lepote ne mogu postati nerealniji, novi trend se pojavio na društvenim medijima. „Ramena s jahte“ je najnovija pomama kojom su neki korisnici Interneta opsednuti.

Nova pomama privukla je pažnju nakon što su sestre Džener nedavno objavile glamurozne fotografije sa svog odmora na španskom ostrvu Majorka.

Kajli i Kendel Džener
foto: Printscreen Instagram

Ramena s jahte odnose se na vitka, definisana ramena i istaknute ključne kosti koje su zvezde rijaliti TV-a prikazale na svojim nedavnim fotografijama sa odmora.

Trend gura žene da teže ka još jednom idealu lepote.

Brojni TikTokeri su delili video snimke poslednjih nedelja, snimajući sebe kako vežbaju i pokušavaju da isklesaju gornji deo tela kako bi imali ista ramena za jahtu kao slavne sestre.

„Ja ih zovem ramenima bogatih devojaka“, prokomentarisao je jedan korisnik društvenih medija trening usmeren na ramena koji je objavio TikToker @protekphilippe.

„Standardi lepote ruku i ramena su suludi HUH“, rekao je drugi, dok je treći komentar napisao: „Devojke koriste LIPO DA IH IZVAJAJU. Ni jedna kap mišića nije ono što je formiralo ta ramena."

Kajli i Kendel Džener
foto: Printscreen Instagram

Stručnjaci su izrazili zabrinutost zbog fiksiranja na tako visoke standarde lepote.

„Kao i mnogi trendovi koje je izazvala porodica Kardašijan, i ovaj trend promoviše nezdrava i nerealna očekivanja od ženskog tela“, rekla je psihoterapeutkinja Cina Hoei za Njuzvik.

„Postoji suptilna, ali moćna mešavina stida i želje koja se pokreće odmah nakon gledanja fotografije besprekorne slavne ličnosti“, nastavila je Cina. „Evo kako to obično ide: vidite sliku; osećate zavist; ta zavist se brzo pretvara u stid prema sopstvenom telu, što se pretvara u neku vrstu želje da promeniš svoje telo.”

Psihoterapeut je objasnio da ove želje za promenom tela mogu dovesti do ekstremnih dijeta i nezdravih odnosa sa hranom.

„Ono što se dalje dešava je obično neki neuravnotežen pristup brzom dobijanju ovih rezultata; oštre dijete ili rutine vežbanja, restriktivna ishrana i nezdravi odnosi sa hranom i vašim telom“, rekla je ona. „Jednom kada vaši neuravnoteženi pokušaji propadnu (uvek propadnu), krivite sebe umesto da slavna osoba pleni vašu nesigurnost.

Psiholog Mona Hansen ponovila je mišljenje o štetnim efektima trendova društvenih medija.

„Velika količina istraživanja koja istražuju efekte trendova društvenih medija na ponašanje i dobrobit pokazuje da društveni mediji mogu izazvati štetne efekte“, rekao je ovaj psiholog iz Londona.

Trendovi na mreži su posebno zabrinjavajući jer mogu imati dugotrajan uticaj na tinejdžere i mlade odrasle osobe.

Studija je otkrila da bi smanjenje upotrebe društvenih medija za oko 50% tokom nekoliko nedelja moglo značajno poboljšati kako se tinejdžeri i mladi odrasli osećaju o svom telu i izgledu.

„Adolescencija je ranjiv period za razvoj problema sa slikom tela, poremećaja u ishrani i mentalnih bolesti“, rekao je glavni autor dr Geri Goldfild iz Dečje bolnice Istraživačkog instituta istočnog Ontarija.

„Mladi provode, u proseku, između šest do osam sati dnevno na ekranima, uglavnom na društvenim mrežama. Društveni mediji mogu da izlože korisnike stotinama ili čak hiljadama slika i fotografija svakog dana, uključujući one poznatih ličnosti i modnih ili fitnes modela, za koje znamo da dovode do internalizacije ideala lepote koji su nedostižni za skoro sve, što rezultira većim nezadovoljstvom telom. težina i oblik“, nastavio je Geri.

Bonus video:

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs