Korisni saveti

5 trikova zbog kojih su Japanci postali najzdraviji ljudi na planeti: Cilj je pobediti lenjost!

Zanimljivo je što većina Japanaca smatra da kriv vrat znači karatak život

Lepi & Zdravi 07.12.2020. - 12:03h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Profimedia

Japanski inženjer i majstor akida Katsuzo Nishi bio je veoma bolestan u detinjstvu. Njegov doktor je roditeljima rekao da će Katsuzo živeti, eventualno do dvadesete godine.

 

Da bi dečak ojačao, roditelji su ga poslali u budistički manastir, gde je proveo 3 godine izučavajući meditaciju, kao i mačevanje.

 

Tražeći načine da poboljša svoje zdravlje, Katsuzo je izučavao savremene lekare, drevne spise o istočnoj ali i o evropskoj medicini.

 

Rezultate tog istraživanja, Katsuzo je objavio u delu iz 927. godine, kada je imao damo 44. godine.

 

Tokom 90 godina, autor je stekao mnogo obožavaoca širom sveta, a ovo su njegove jednostavne tehnike:

 

1. Tvrd krevet

 

Zakrivljenost kičme, koja nije tako retka pojava, može dovesti do raznih bolesti unutrašnjih organa. Zbog toga morate da povedete računa o svom držanju tela i to ne samo danju, nego i noću.

 

Katsuzo je verovao da ravna kičma čini čoveka višim za nekoliko centimetara, a takođe utiče pozitivno na rad organa za varenje.

 

2. Čvrst valjak umesto jastuka

 

Većina Japanaca smatra da je iskrivljen vrat jedan od prvih znakova kratkog života. Katsuzo smatra da uobičajan jastuk morate da zamenite čvrstim valjkom, koji će zbrinuti 3. i 4. pršljen. Savijte peškir u valjak i stavite ga ispod vrata, večeras kada krenete na spavanje. Ujutru ćete osetiti veliku razliku.

 

3. Vežba "zlatna ribica".

 

Lezite na ravnoj, tvrdoj površini i ispružite ruke. Postavite stopala okomito na pod. Levu petu ispružite napred i istovremeno podignite levu ruku sa poda. Ponovite isto to desnom petom i desnom rukom. Cela vežba traje 2 minuta.

 

Zatim stavite dlanove jedan na drugi, savijte laktove i stavite ih ispod 3. i 4. vratnog pršljena, spojite noge u stopalima i lagano ih raširite u kolenima. Pomerajte celo telo 2 minuta.

 

4. Poboljšajte cirkulaciju

 

Lezite na čvrstoj i ravnoj podlozi. Postavite čvrst valjak ispod 3. i 4. vratnog pršljena. Podignite ruke i noge i lagano ih tresite od 1 do 3 minute. Rastresajte celo telo.

 

5. Lagane vežbe istezanja

 

Šta god vam prija, samo je bitno da ih radite svaki dan. Da se istežete dok gledate tv, dok pričate sa drugima, dok se molite.

 

Katsuzo smatra da je za zdrav život najvažnije da pobedimo lenjost.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...