Za jak imunitet

Ova hrana je prirodni probiotik: Zašto je posebno važno da je unosite u zimskom periodu!

Osim poslednje na spisku, u pitanju su jednostavne i lako dostupne namirnice

Lepi & Zdravi 03.11.2020. - 09:22h Autor: Stil / Kucnilekar.com
Foto: Shutterstock

Probiotici su žive bakterije koje nisu patogene ili toksične za ljudsko telo. Imaju posebnu važnost zimi, jer podržavaju zdravlje crevne mikroflore, jačajući tako imuni sistem u borbi protiv bolesti.

 

Ovo su 4 najveće riznice probiotika:


1. Jogurt


Prirodni jogurt bez aditiva najbolje odgovara vašoj svakodnevnoj ishrani: napravite ga sami i konzumirajte svaki dan za doručak.

 

2. Kiseli kupus


Klasični i najjednostavniji element zimske ishrane može biti neverovatno zdrav. Kiseli kupus pored živih bakterija sadrži vitamine C, B i K i bogat je natrijumom, gvožđem i manganom. Imajte na umu da ne sme biti pasterizovan.

3. Sirevi


Ne mogu se svi sirevi pohvaliti visokim sadržajem probiotika. Najefikasniji u ovom smislu su gauda, čedar i mocarela.

 

4. Tempeh


Ovaj fermentisani sojin proizvod pravi se od pasulja dodavanjem fermenta kulture gljiva Rhizopus oligosporus. Danas vegetarijanci tempeh često koriste kao zamenu za visoko proteinsko meso.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...