pokazala studija

Naučnici otkrili: Ovde se krije uzrok hroničnog umora!

Pored niza poznatih uzroka hroničnog umora, naučnici su došli do novog saznanja

Lepi & Zdravi
Autor:
Naučnici otkrili: Ovde se krije uzrok hroničnog umora!
Foto: Shutterstock

Glavni uzrok hroničnog umora i iscrpljenosti mogao bi da bude u crevima, a ne toliko u 'glavi', otkrili su naučnici.

Naime, istraživači sa Univerziteta Kornel ispitivali su stolicu i krv isptianika koji su se javili sa simptomima hroničnog umora -povremenom depresijom, bolovima u zglobovima, pospanost, zaboravnost, malaksalost i umor.

Došli su do zaključka da se kod 80 posto njih može utvrditi drugačiji profil crevnih bakterija u odnosu na bakterije prisutne u crevima ljudi koji se ne žale na te probleme.

Pada vam glava: Psiholog otkriva kako sebi odmažete i da samo ovako možete pobediti hroničan umor!

foto: Shutterstock

Sve je više ljudi u svetu koji se javljaju lekaru zbog hronične iscrpljenosti i umora, za koje lekari do sada nisu otkrili glavni uzrok, pa se povezuju sa anemijom, nadbubrežnom žlezdom ili štitnjačom..

"Naš rad pokazuje da mikrobiom crevnih bakterija kod pacijenata sa sindromom hroničnog umora nije normalan, što može da dovede do gastrointestinalnih i upalnih simptoma kod osoba koje boluju od tog sindroma", kaže dr. Mauren Hanson, profesorka molekularne biologije i genetike koja je vodila studiju.

Hroničan umor mora da se leči: Skup simptoma zbog kojih se osećate jako loše!