Ako ovo objavljujete na Instagramu, smeju vam se iza leđa: Stručnjak kaže da se ne radi o luksuzu već o primitivizmu

Većina misli da ako ovo okače na Instagramu, pokazaće da imaju novac i ući će u elitne krugove, ali ovi simboli luksuza su zapravo kič zbog koga vam se svi podsmevaju.

Lifestyle
Autor:
Ako ovo objavljujete na Instagramu, smeju vam se iza leđa: Stručnjak kaže da se ne radi o luksuzu već o primitivizmu
Foto: Shutterstock / Instagram

Stručnjak za manire, Vilijam Henson, otkrio je za Daily Mail greške koje korisnici društvenih mreža često prave misleći da će ih te slike uvesti u krug elite.

Često na Instagramu viđamo fotografije na kojima influenseri, zvezde, ali čak i "obični smrtnici" poziraju u privatnim avionima, u luksuznim automobilima ili uz javne ličnosti koje naplaćuju slikanje sa njima - poput slavnog kuvara Salt Baea, koji naplaćuje oko hiljadu i po funti za poziranje sa njim. Tu su i slike u dizajnerskoj odeći, gde su luksuzne torbe istaknute u prvi plan. Sve to većini ljudi deluje kao način da se svrstaju u elitu, a zapravo je vulgarno i prosto, upozorava Henson.

- Prava elita veruje u praktičnost. Lend Rovere voze tamo gde im je i mesto - na seoskim putevima, ne nose cipele sa ekstragavatno visokim potpeticama, a posuđe nasleđuju, svakako ga ne kupuju - poručuje on, a dalje nabraja listu neukusnih poteza na društvenim mrežama.

Poziranje u privatnom avionu

Javna je tajna da dosta ljudi iznajmljuje termin za slikanje u privatnom avionu, kako bi se odala iluzija da to sebi mogu da priušte.

Avion
foto: Viacheslav Iakobchuk / Alamy / Alamy / Profimedia

- Upravo potreba da slikate taj trenutak ukazuje na to da nemate novac, inače biste to smatrali nečim uobičajenim. Ako to slikate i kačite na društvene mreže, to znači da vam je to verovatno jedina prilika kada ćete to uraditi - upozorava ovaj stručnjak za bonton.

Poziranje kraj luksuznih automobila

Mnogo zaista slavnih i bogatih to radi, ali Vilijam Henson upozorava da je to svejedno vrlo neukusan potez.

- Ako pozirate kraj takvih kola, svi moramo da se upitamo da li je auto uopšte vaš. Dalje, ako jeste vaš a vi imate potrebu da nam to natrljate na nos, to znači samo da ste novopečeni bogataš bez manira. Prava elita se ne razbacuje kolima samo da bi pokazala status, oni biraju praktične, pouzdane i neupadljive modele. Svi znaju da je u gradu nemoguće voziti brza kola. Pravi aristkrata će tako u gradu voziti neko jeftino, neupadljivo vozilo, a Land Rover na selu - kaže ovaj stručnjak.

Logo koji upada u oči

Luj Viton, Guči, Burberry... ti i mnogi drugi brendovi vrište sa slika kada otvorite Instagram.

Luj Viton
foto: Profimedia / Reuters

- Prava elita neće dozvoliti sebi da na sebe navuku nešto gde je logo uočljiv. Ako je logo veći od nokta, oni to neće staviti na sebe - kaže ovaj stručnjak.

Psi za pratnju

Ovaj stručnjak ide dotle da je odbacio i pojedine rase pasa kao "neukusne". Bišoni, maltezeri, čivave i slični psi za pratnju i razonodu po njemu su neprihvatljivi.

- Samo radni psi su prihvatljivi. Oni su svakako i pametniji od "dizajnerskih" pasa. Psi poput labradora, terijera, španijela su psi koje će izabrati prava elita - uverava on.

Torbe

Torbe treba da budu diskretne i praktične, ako već želite da se infiltrirate u elitu.

tašna, torba
foto: Profimedia

- Ne radi se toliko o ceni - prava elita nosiće čak i Hermes Birkin torbu od 10.000 funti, ali samo ako je neupadljiva. Prava elita odlučuje se za brend Goyard. Veličina nije važna, sve dok torba nije prevelika i upadljiva. Zapravo, što manje to bolje. Pogledajte kraljicu - nju sigurno nikada nećete videti sa nekom velikom torbom, šta god bilo u modi - zaključuje on.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs