Obratite pažnju

Ova vežba smiruje celo telo za samo 5 minuta i izbacuje stres: A tako je jednostavna!

Stres može da se prikrade iznenada i može da vas prodrma toliko da ne znate gde se nalazite. U tim situacijam trebalo bi da znate kako da reagujete, tj. kako najbrže da se smirite

Saveti stručnjaka 10.12.2020. - 13:45h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shutterstock

Ukoliko nemate mogućnost da se osamite i popijete šolju čaja od kamilice, najbolje bi bilo da probate ovu vežbu.

 

Iskusni instruktor joge, učitelj Pilan Anis podelio je ovu jednostavnu vežbu disanja koja, po njegovom iskustvu i rečima, stimuliše nervni sistem i oslobađa vas uznemirenih misli:

 

Vežba se zove Dah radosti i ovako se primenjuje:

 

Stanite sa stopalima raširenim u širini ramena. Lagano savijte kolena, ruke pustite ravno da padaju paralelno sa telom. Udahnite kroz nos oko trećine pluća. U istovreme podignite ispružene ruke bez savijanja dok ne budu paralelne sa linijom ramena.  Nastavite da udišete dok vam se pluća ne napune na oko dve trećine. Ne spuštajući ruke, raširite ih prema bokovima, poput krila.

 

Udahnite što dublje, podignite raširene ruke prema gore tako da su dlanovi okrenuti jedan prema drugom preko glave.

 

Otvorite usta i izdahnite uz zvuk "Ha"! Savijte se napred, snažno savijte kolena i vratite ruke nazad.

 

"Uradite to u ritmu koji vama odgovara. Ne forsirajte ovu vežbu. Ljudi sa povišenim pritiskom treba da izbegavaju ovu vežbu i da odaberu manje fizički zahtevne vežbe disanja. Ako vam se zavrti u glavi tokom vežbe, treba da odmah disanje vratite u normalu," savetuje učitelj Anis.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...