pogledajte

9 večernjih navika koje sve vitke i zdrave žene rade: Mleko pre spavanja, nikako vodu!

Iako znamo da je gotovo većina fit dama među nama ujutro i preko dana aktivna i da paze na ishranu, da li ste se ikada zapitali kako izgleda njihova večernja rutina?

Saveti stručnjaka 11.05.2020. - 19:46h Autor: Stil / Miss7zdrava.24sata.hr/
Foto: Shutterstock

Redovno negujte kožu

 

Biti u formi ne odnosi se samo na isključivo jednu stavku, već na celokupnu brigu o sebi. Rutina je ono što će vam pomoći kada je u pitanju kako vežbanje, fitnes i ishrana tako i celokupna nega kože i izgleda. Uklonite šminku i očistite kožu nakon što se vratite u svoj dom. To je posebno važno da se uradi nakon vežbanja jer višak znoja može da uticati na tvoje pore.

 

Popijte vodu dva sata pre spavanja

 

Kada vodu pijete preblizu svom vremenu spavanja ona može negativno da utiče na vas zbog kršenja ciklusa spavanja koje će se dogoditi zbog potrebe za odlaskom u toalet. Zbog toga mnoge fit žene odlučuju se za hidrataciju, ali pre odlaska u krevet, kako bi primile sve pozitivne učinke vode, ali i izbegle one negativne.

Lagano večerajte

 

Nisu sve namirnice prikladne za konzumiranje uveče i pogotovo ne pre spavanja. Ali, grčki jogurt mogao bi da vam pomogne da lakše zaspite i da zaustavite onaj osećaj gladi koji mnoge od nas ulovi tik pre odlaska u krevet.


Popij šolju mleka pre spavanja

 

Iako voda pre spavanja može negativno da utiče na vas, istraživanjima je ustanovljeno je da mleko može da pomogne. Mleko sadrži triptofan, aminokiselinu koja pomaže spavanju, tako da će vam ono definitivno koristiti. A za one od vas koji konzuimirate vegansku ishranu ili jednostavno ne pijete životinjska mleka, bademovo ili kokosovo mleko imaće sličan učinak.

Probajte da vežbate uveče ili idite u šetnju

 

Iako su mnogi od nas jutarnji tipovi kada je u pitanju vežbanje, ponekad jednostavna večernja vežba može biti upravo ono što vam je potrebno kako biste postigle zadnji korak prema svom cilju. Vežbanje uveče može da vam pomogne i u spavanju i da vam omogući da brže utonete u san. Ako ipak niste raspoloženi za vežbe, odlučite se na laganu šetnju nakon večere.

Topli tuš je odličan pre spavanja

 

Istraživanja su pokazala da topli tuš, oko 90 minuta pre spavanja može zapravo da poboljša vaš san, što dovodi do toga da ujutro imate više energije za dan koji se nalazi pred tobom.

Ograničite vreme na telefonu i pred televizijom

 

Za dodatni odmor i opšte blagostanje, važno je ne koristiti električne uređaje pre spavanja, bilo da se radi o kompjuteru, televiziji ili pametnom telefonu. Takođe, još je jedan razlog zašto treba ograničiti vreme na njima jeste činjenica da su manje sna i lošiji ciklus spavanja zbog uticaja svetla od električnih uređaja povezani s gojenjem.

 

Čitajte pre spavanja

 

Iako se fitnes većinom možda odnosi na fizičku snagu i ona mentalna veoma je bitna i ne smete je zanemariti. Čitanje pre spavanja može da vam posluži kao opuštanje i uživanje bez gore spomenutih problema uzrokovanih preteranim gledanjem u električne uređaje. Takođe uz pomoć čitanja poboljšaćete svoje pamćenje i nivo opštegeg obrazovanja.

Provedi zajedničko vreme s ukućanima

 

Naučno je dokazano da provođenje vremena sa svojim najdražima utiče na dužinu i kvalitet ljudskog života kao i na jačanje pozitivnih navika. Zato, nakon poslovnih obaveza i hobija, ima li boljeg vreme za druženje s porodicom nego predveče i pre spavanja?



 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...