Obratite pažnju

Simptomi da vašem telu nedostaju vlakna: Krivac za sve probleme s probavom i viškom kilograma!

Korigujte ishranu na ovaj način i rešićete problem

Nutricija 12.06.2018. - 09:02h Autor: Lepa&Srećna
Foto: Shutterstock

Za nedostatak vlakana u telu odgovorna je neadekvatna ishrana, a evo koje opasne bolesti prete, piše Lepa & srećna.

 

Stručnjaci ističu da svaki čovek dnevno treba da unese najmanje oko 30 g namirnica koje su bogate vlaknima. Ako redovno konzumirate hranu koja sadrži vlakna, istraživanja ističu da možete da smanjite rizik od srčanog udara, dijabetesa i različitih bolesti srca i creva.

 

Simptomi koji se javljaju kod nedostatka najčešće su loša probava, otežano varenje, čvrsta stolica, bol u stomaku, nadutost i gasovi.

 

Najbolji lek za prevenciju od nedostatka vlakana je adekvatna ishrana, a stručnjaci predlažu 4 koraka do ravnoteže u telu i dovoljnu količinu neophodnih vlakana.

 

Prvo, za doručak jedite žitarice bogate vlaknima sa mlekom ili vodom, a preporučuje se da izbegavate beli hleb, već da jedete integralni od celog zrna.

 

Takođe, pečeni ili kuvani krompir je dobar izvor vlakana, a za užinu jedite sveže ili suvo voće. Hrana bogata vlaknima je dobra i za dijetu, podstiče varenje, ubrzava metabolizam i čini da duže budete siti.

 

Seme povećava grudi, čaj reguliše anemiju, varenje i bolne cikluse: Kad bi žene znale šta sve ova biljka može!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs