Da, MOŽETE DA JEDETE - SVE!

Dijeta po svačijoj meri: Pratite nutritivni semafor i rezultati će sami doći – bez ikakvih odricanja i gladovanja!

Nutricionisti se slažu u jednom – da je najbolji pristup ishrani onaj individualni.

Nutricija 30.06.2020. - 16:29h
Foto: Profimedia

Kreirajte sami dijetu koja će raditi samo za VAS na duže staze, uz pomoć nutritivnog semafora.

 

Ritam života koji nameće vrlo malo kretanja i fizičke aktivnosti, dosta sedenja i nezdravih navika u ishrani, može često dovesti do nagomilavanja viška kilograma. Većina ljudi če u ovom slučaju posegnuti za prvom dijetom na koju naiđe, samo da kilogrami nestanu, ali to je POGREŠNO! Bilo kakva dijeta će nekome možda pomoći, ali većini neće, jer nije prilagođena vašim individualnim potrebama, a to je suština i osnova svega, složni su nutricionisti.

 

Pravo, jedino i najefikasnije rešenje – rešenje koje će raditi posao na duže staze, jeste dijeta koju ćete, uz malu pomoć, sami za sebe kreirati.

 

Kako vaš restriktivni režim ishrane treba da izgleda?

 

Ukoliko je 2,200 kalorija prepoučeni dnevni unos za jednu odraslu ženu, ukoliko izabcite 500 kalorija vi ćete gubiti po jedan kilogram nedeljno!

 

Na koji način funkcioniše Semafor dijeta?

 

Ne, nije vam potreban nikakav poseban jelovnik, sve što vam je potrebno je da primenite onu staru naših baka – "probušite kašiku"! Možda zvuči lakše nego što jeste, ali ukoliko zaista izbacite tih 500 suvišnih kalorija, vaš organizam će imati veoma širok izbor od čak 1700 kalorija dnevno, a ipak ćete mršaviti.

Čega treba da se odreknete?

 

Odgovor je – ničega! Da, dobro ste pročitali, nije neophodno da se lišite bilo koje namirnice posebno, pa čak ni šećera, jer potpuno izbacivanje šećera iz ihrane može dovesti do remećenja energetskog balansa, a time možete ugroziti i proces mršavljenja. Druga stvar je to što kada ste na bilo kakvoj rigoroznoj dijeti, gde vam je bezbroj stvari zabranjeno, vi postaje nervozni, razdražljivi, bezvoljni, stalno osećate glad, a može doći i do poremećaja sna. Upravo iz ovih razloga nije preporučljivo da se odreknete nijednog nutrijenta u potpunosti- važno je samo da njegov unos redukujete u meri da on dozvoli procesu mršavljena da se odvija neometano. A, to ćete sami proceniti već nakon prve nedelje i prvog merenja. Primera radi, danas kada gotovo sve namirnice sadrže veštačke zaslađivače, sa ovom dijetom možete sebi da priuštite da popijete, recimo, Koka kolu, koja ima 144 kalorije i onda na osnovu toga računate koliko još kalorija smete da unesete tog dana.

 

Šta je tačno nutritivni semafor?

 

Vrlo je jednostavno – to je odluka proizvođaća namirnica da na proizvodima označe tačne enegetske vrednosti svakog proizvoda po veličini porcije. Nutritivne tabele uglavnom možete naći na poleđini proizvoda i na taj način možete tačno znati koliko ste nekim obrokom uneli kalorija. Nutritivne vrednosti su ispisane u četiri boje – zelenom, crvenom, narandžastom i žutom. Primera radi, ukoliko su nutritivne vrednosti na semaforu masti označene narandžastom ili crvenom bojom, to je znak da sa tim proizvodom treba da budete umereni. Ukoliko su šećeri označeni crvenom bojom, to je znak veoma visoke koncentracije, što vas automatski upozorava da taj proizvod možete uneti u vrlo redukovanoj količini, kako ne bi došlo do nagomilavanja viška kalorija.

 

Kada steknete naviku da se informišete o kalorijskoj vrednosti proizvoda koje konzumirate i kada vam to postane rutina, ovu dijetu više nećeti ni doživljavati kao dijetu – već kao način života i to vrlo prihvatljiv i optimalan, bez velikih odricanja i muke.

 

(Stil.kurir.rs)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...