bez mučenja do ravnog stomaka

Ravan stomak bez vežbi: Uz pomoć ovih 8 trikova ponosno ćete prošetati plažom!

Ukoliko je ravan stomak vaš san, ovi saveti su idealni za vas

Nutricija 03.07.2019. - 11:46h Autor: Stil/24 Sata.Hr
Foto: Shutterstock

Mnogi ljudi, iako su vitkog stasa imaju problema sa stvaranjem masnih naslaga na stomaku.

 

Čak i kada nemaju puno sala, izgledaju okruglasto, a krivac za to je nadutost. Ali, i toga se možete rešiti ako malo više povedete računa o ishrani i određenim navikama.

 

Uz pomoć ovih saveta bićete spremni za plažu i pokazivanje linije u kupaćem kostimu. 
 

Posegnite za probioticima


U svoju prehranu svakako uvrstite probiotike kako bi crijevne bakterije bile u ravnoteži. Naime, kada u crijevima dođe do poremećaja u količini dobrih bakterija, tada dolazi do stvaranja plinova, a time i nadutosti. Probiotici nisu samo odlični za probavu, već i za poboljšanje raspoloženja te jačanje imuniteta.

 

Smanjite unos soli


Unos prevelikih količina soli u organizam dovodi do zadržavanja vode u telu, a time i nakupljanja masnih naslaga. 

 

Stoga, ako želite da smanjite obim struka, ali i drugih delova tela, smanjite količinu soli u hrani i ubrzo će višak tečnosti izaći iz tela, a vi ćete osetititi veliko olakšanje.

 

Vodite računa, ali salo se ne skida: Ova 4 razloga su glavni krivci zašto nemate ravan stomak!

foto: Profimedia

Nemojte da jedete otvorenih usta


Žvakanje hrane sa otvorenim ustima podstiče gutanje vazduha, što uzrokuje nadutost. Zato se trudite da sporije jedete i tek kada progutate zalogaj, otvorite usta.

 

Izbegavajte određene namirnice


Ako ste skloni nadutosti, izbegavajte namirnice poput pasulja, luka, brokolija i kupusa koji podstiču stvaranje gasova u crevima.

 

Njih zamenite jabukama, kruškama i dinjama jer su bogate pektinom koji smiruje probavu. Pomažu i trešnje i pomorandže.

 

Đumbir, nana i komorač čine čuda za probavu


Istraživanja su pokazala da komorač, nana i đumbir umirujuće deluju na probavu. Povećavaju nivo probavnih enzima tako da se hrana kraće zadržava u probavnom sistemu.

 

Osim toga, nana smanjuje gasove i grčeve, dok đumbir pomaže kod mučnine.  Komorač je prirodni diuretik koji sprečava zadržavanje vode u telu, prenosi Reader's Digest.

 

Možete da gladujete i vežbate do besvesti: Zbog ovoga nikad nećete imati ravan stomak!

foto: Shutterstock


Jedite češće ananas 


Ananas je pun bromelaina, enzima koji razgrađuje belančevine, ubrzava metabolizam i smanjuje nakupljanje gasova u crevima. Konzumiranjem ananasa smirićete probavni trakt i omogućiti bolji rad vašoj probavi.

 

10 minuta dnevno za ravan stomak i savršeni struk: Vežbe koje osvajaju svet! (VIDEO)

foto: Shutterstock


Pomaže i fermentisana hrana


Fermentisana hrana je izuzetno korisna za zdravlje creva i pravilnu probavu. Ona podstiče razmnožavane dobrih bakterija kao što su bifidobakterije i laktobacili, te tako stvara veliki izvor prirodnih probiotika.

 

Osim što pomaže kod smanjivanja stvaranja gasova podstiče i stvaranje serotonina, hormona sreće koji se većinom stvara u crevima.

 

Ispravite se dok jedete

 

Pokušajte pravilno držanje da uvedete u svakodnevnu naviku. Ovaj trik pomaže da vam stomak deluje ravnije.

 

Iako ćete sigurno u početku morati da podsećate sebe da se ispravite dok jedete, verujte, kasnije će vam automatski preći u rutinu.

 

Čudesan napitak za mršavljenje: Uz pomoć ove dijete izgubićete 3 kilograma za 4 dana! (RECEPT)

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...