Uverite se i sami

Stavila je sapun ispod čaršava pred spavanje: Ujutro je sačekalo čudo!

Ovo rešenje je prava medicinska misterija. Niko ne zna zašto, ali mnogo ljudi se kune da sapun, stavljen između čaršava i dušeka sprečava ovu učestalu neprijatnost
Medicina 25.05.2016. - 19:33h Autor: likemag.com
Foto: Ilustracija/Shutterstock

Probuditi se usred noći zbog grča u nozi baš i nije prijatan osećaj! Ne preostaje nam ništa drugo nego da ispravimo nogu i nadamo se da će grč ubrzo prestatiŠta može izazvati grč?

 

1. Dehidratacija

 

Nedovoljan unos tečnosti ili ceo dan na suncu - sve su to uzroci gubitka elektrolita iz organizma, koji pomažu regulisanje kontrakcija mišića. Nedovoljno elektrolita, dakle, znači veće šanse za dobijanje grča.

 

Dva meseca pile po jednu čašu soka od paradajza: Eksperiment oduševio žene!

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

2. Hladnoća

 

Ukoliko su vam noge na hladnom, to će uticati na kočenje mišića i stvaranje grča.

 

3. Ceo dan na nogama

 

Ako morate da stojite na svom poslu ceo dan, mišići podnose jak teret što, takođe, može da dovede do grčeva. Grčevi će biti još jači ukoliko ste ceo dan stajali na štiklama.

 

Efikasni trik za hod na štiklama bez bola: Jedan flaster na određenom mestu!

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

4. Sport

 

Razumljivo, sport ima učinak na mišiće. Iako je dobar za vas i jača mišići, u satima nakon treninga može dovesti do grča.

 

Kako izbeći grčeve?

 

1. Parče sapuna

 

Ovo rešenje je prava medicinska misterija. Niko ne zna zašto, ali mnogo ljudi se kune da sapun, stavljen između čaršava i dušeka sprečava grčeve u mišićima. Možda je to samo placebo efekt, ali sve dok uspeva...

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

 

2. Topli tuš

 

Mišići rade bolje kad su zagrejani. Ne zagrevaju se samo tokom bavljenja sportom. Topli tuš ili kupka nogu opušta mišiće i na taj način sprečava grčeve.

 

Tuširate se svakog dana? Doktor otkriva da li je to zaista neophodno!

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

 

3. Konzumacija soka iz turšije

 

Zvuči prilično odvratno, ali stvarno će pomoći. Sok u koji su umetnuti kiseli krastavci, sadrži puno soli, koju gubimo znojenjem. Na taj način u telo unosite so, šećer i sirće i pružate mišićima dovoljno dragocenih elektrolita.

 

4. Pojesti jednu bananu

 

Stari, ali efikasan trik. Banane sadrže puno kalijuma, hranljivog za naše mišiće, a samim tim, efikasan je u eliminaciji grčeva.

 

Tačka na telu od koje kreću sve bolesti: Moskovski lekar otkriva kako da se izlečite! (FOTO)

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...