Vredi probati

Važno je da pravilno radite: Tri efikasna koraka koja tope masne naslage!

Brzo hodajte 13 minuta, potom "presecite hod" dvominutnim čučnjevima. Potrudite se da prilikom hodanja pomerate bokove, a što manje gornji deo tela
Fitnes 23.08.2014. - 20:23h Autor: Zadovoljna.hr
Foto: Ilustracija: Shutterstok

Brzo hodanje ubrzaće rad srca, pospešiti metabolizam i istopiti naslage na kritičnim mestima. Hodajte pola sata svakoga dana i uz ove savete za pravilno vežbanje, nakupljene kalorije istopićete još brže.

 

1. Korak
Brzo hodajte 13 minuta (znaćete da hodate poželjnim ritmom ako primećujete ubrzan rad srca i disanja). Potom "presecite hod" dvominutnim čučnjevima u mestu koji će "šokirati" organizam i pospešiti sagorevanje kalorija. Nakon toga, nastavite da hodate brzim ritmom.

 

Hod možete da "presečete" i dvominutnom vežbom preskakanja užeta, poskakivanja iz mesta s visokim podizanjem kolena.

 

OVDE pogledajte koje vežbe treba da radite za savršenu guzu.

 

2. Korak


Brzo i kvalitetno hodanje omogućiće vam samo odgovarajuće patike za vežbanje. Uradite ovaj test: presavijte patike na pola, pa ih pomerajte s jedne na drugu stranu. Ako je đon patika previše krut, nemojte da ih kupujete ili da u njima vežbate.

 

OVDE pogledajte kakav model suknje najbolje pristaje vašoj građi.

 

3. Korak


Ispravite se! Kalorije ćete brže sagoreti ako hodate u pravilnom položaju. Glavu treba da držite uspravno, ramena spuštena, a ruke savijene tako da prave savršen ugao od 80 stepeni. Potrudite se da prilikom hodanja pomerate bokove, a što manje gornji deo tela.

 

Stopala treba da vam budu ravna: korak počnite petom, pa prebacujte težinu prema prstima, kojima se odgurujete od površine.

 

Jedna vežba za celo telo - zateže noge, guzu i stomak istovremeno! OVDE pogledajte.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...