Fitnes plan

Želite ravan stomak? Ovako vežbaju Viktorijini anđeli! (VIDEO)

Pogledajte video u kom će vam model Viktorija sikret Erin Heatherton kroz nekoliko jednostavnoh vežbi pokazati na koji način top modeli održavaju liniju
Fitnes 25.05.2014. - 18:00h Autor: elle.rs
Foto: Reuters

Pogledajte video u kom će vam model Viktorija sikret Erin Heatherton kroz nekoliko jednostavnoh vežbi pokazati na koji način top modeli održavaju liniju, ali pročitajte i kojih pet stvari svakodnevno morate da poštujete ukoliko želite ravniji stomak, piše Elle.rs.

 

http://www.youtube.com/watch?v=wJJa4pELcls
Jutarnja fiskultura
Započnite dan vežbom mišića na strateškim tačkama na telu. Jaki trbušni mišići ne samo da će vam učvrstiti telo, već će i delovati kao unutrašnji korset, i pomoći u lepom oblikovanju vašeg struka. Pogledajte kako do savršenstva dolaze Viktorijini anđeli.

 

OVE pročitajte četiri glavna pravila ishrane ukoliko želite da doživite stotu.

 

Doručak
Dobrim trbušnim mišićima doprineće i doručak. Vaš prvi obrok ubrzaće metabolizam i podstaći otapanje masnoća. Zdrav doručak će vas sprečiti od loših navika, npr. da u nešto kasnijim prepodnevnim satima pojedete krofnu. Imate li osećaj nadutosti, razlog tome mogu biti i mlečni proizvodi. Stoga ih izbegavajte. Umesto toga pojedite ovsenu kašu, mafin s bademima i brusnicama, palačinke sa cimetom.

 

Namirnice koje treba izbegavati
Kada planirate svoje obroke, držite se podalje od hrane koja vas nadima kao što su masna i slana hrana, gazirani sokovi ili neke vrste voća i povrća. Umesto toga izaberite hranu koja smanjuje obim trbuha poput krastavaca, špargli i ovsenih pahuljica.

 

OVDE pročitajte kako se prave mafini s borovnicama.

 

Manje kalorija
Ishranu prilagodite tako da vam ne nedostaje energije, a da ne preterate s kalorijama. Birajte namirnice koje će vas zasititi, a nećete se prejesti niti u organizam uneti previše nepotrebnih kalorija. Unesite u svoju ishranu orašaste plodove, ovsenu kašu, jabuke, lisnato povrće poput blitve i spanaća, semenke, jaja, jogurt, vodu, losos, limun, supu...

 

Kardio sastav
Bilo koji oblik fizičke aktivnosti je dobar i preporučuje se. Vežbe visokog intenziteta najbrže sagorevaju kalorije i imaju najbolji učinak. Posebno kada se sprovode u redovnim intervalima. Stoga u svoj uobičajeni kardio trening dodajte i onaj s visokim intenzitetom. Dakle dosadnoj traci za trčanje podesite nagib i brzinu, te pokušajte 45 minuta da odradite trening visokog intenziteta. Naravno, to ipak zavisi od vaše fizičke kondicije.

 

Podsetimo, pomoć ugroženima u poplavama možete da pružite slanjem prazne poruke na 1003.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...