Neverovatno

1 vežba svako jutro omogućiće vam: Pražnjenje creva, izbacivanje sluzi iz pluća i normalan rad štitne žlezde!

Endokrine žlezde regulišu rad celog organizma, učestvuju u formiranju imuniteta. Oni proizvode hormone koji podržavaju našu aktivnost, performanse, vare hranu  i pokrežu reproduktivne funkcije. Pored pravilne ishrane, ove vežbe savreno regulišu rad endokrinih žlezda

Fitnes 08.05.2020. - 16:55h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shutterstock

Fizička aktivnost zajedno sa dijetom je lek za mnoge bolesti endokrinog sistema. Jednostavna vežba pokreće kretanje krvi i limfe, stimuliše nervni sistem. Podmlađuje kičmu i creva, poboljšava stanje štitne žlezde, nadbubrežne žlezde i karličnih organa.

Prednosti vežbanja za endokrini sistem

 

Razdražljivost, pospanost, oslabljena pažnja i česta prehlada su simptomi slabog imuniteta. Lekari smatraju da je loše funkcionisanje endokrinog sistema i štitne žlezde jedan od glavnih razloga pada telesne odbrane. S nedostatkom određenih hormona, sastav krvi se menja, vitamini i hranljive materije se ne apsorbuju u crevima.

 

Kod pilatesa postoji zanimljiva vežba koja pozitivno deluje na endokrini sistem. Kada se izvodi, aktiviraju se mišići koji kontrolišu položaj karličnih organa i trbušne duplje.

 

  • Smanjuje naslage vicelarne masti koje pogoršavaju rad jetre, srca i slezine;
  • Poboljšava se cirkulacija krvi u karlici, radu reproduktivnog organa i seksualna želja se normalizuje;
  • Obnavlja se stabilna peristaltika i crevno čišćenje;
  • Otvaraju se grudi;
  • Pluća se čiste od sluzi.

 

Posle vežbanja stimuliše se endokrine žlezde. Oni proizvode hormone koji regulišu telesnu težinu, dobro raspoloženje.

Tehnika vežbanja

 

Za izvođenje pripremite prostirku, presvucite se u udobno odeću, a vežbu izvodite na prazan stomak - najbolje ujutru.

 

Lezite na prostirku na stomak. Ruke stavite pored tela sa dlanovima na dole. Zatim počnite da dišete duboko istežući pluća. Onda lagano počnite da se podižete ka gore ne koristeći ruke i noge: znači, izvijajte glavu i ruke ka gore istežući se.

 

Zategnite se koliko možete, a onda se zadržite u tom položaju oko 10 sekundi. Nakon toga se opustite, pa vežbu opet ponovite 10 puta. Na časovima fizičke kulture, ovakve vežbe zovu se leđnaci ili korpa.

foto: Shutterstock

 

(Stil.kurir.rs)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs