Aktivirajte se

Pre prve kafe, obavezno: Ovo svaka žena MORA da uradi čim se probudi!

Besplatno, lako i brzo do zategnute zadnjice i ravnog stomaka
Lepi & Zdravi 30.04.2017. - 10:46h Autor: sensaklub.hr
Foto: Thinkstock

Zbog nestručnog ili preforsiranog treninga u fitnes centrima i sportskim dvoranama događaju brojne povrede.

 

Efikasno, besplatno i bez povreda ističu, možemo vežbati i u svojoj kući, radeći vežbe snage koje su puno efikasnije od vežbi s tegovima, budući da tokom vežbanja koristimo samo težinu sopstvenog tela.

 

Najbolje su vežbe, kažu stručnjaci, čučnjevi u kojima ne koristimo nikakvo dodatno opterećenje, zatim sklekovi, izdržaji s potporom na laktovima i stopalima (plank) te s podignutim kukovima, trbušnjaci bez odvajanja lumbalnog dela kičme od podloge, kao i podizanje trupa i nogu iz položaja ležanja na grudima ("leđnjaci").

 

Međutim, gde god da vežbamo, u kući ili u sali, pre svake rekreacije potrebno je zagrevati se od pet do 15 minuta, a nakon treninga se istegnuti.

 

9 vežbi za ravan stomak: Oslobodite se sala za mesec dana! (VIDEO)

 

Statičke vežbe bez pokreta rade se u trajanju od 10 do 30 sekundi, izmenjujući tri do pet vežbi u isto toliko serija. To su, na primer, bu poziciji skleka, prednjeg, bočnog ili zadnjeg izdržaja na laktovima i stopalima, imitacija sedenja uz oslanjanje na zid.

 

Dinamičke vežbe poput čučnjeva, iskoraka, sklekova, penjanja i slično ponavljamo od pet do 20 puta, broj vežbi varira od tri do pet, s isto toliko serija, a odmor između vežbi mora trajati barem jedan ili dva minuta.

 

Stučnjaci savetuju da ove vežbe radite svakog jutra pre prve kafe i doručka, a rezultati će biti neverovatno brzi!

 

Ludačko topljenje masti: Dve vežbe tri puta nedeljno, 5 kg spada odmah!

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...