Morate da znate

Ako ste se ugojili i hoćete da smršate: Ni pod razno ne smete da uradite ovih 5 stvari!

Ključ pametnog i zdravog mršavljenja krije se u doslednosti i strpljenju, zato ne padajte na čudesne dijete koje će vas prepoloviti preko noći
Lepi & Zdravi 12.12.2016. - 14:57h Autor: Zadovoljna.hr
Foto: Thinkstock

Nabacili ste koji kilogram? Ne brinite, to se dešava.

 

Ali, ako želite da se što pre vratite u stari konfekcijski broj, evo kojih 5 stvari nikako ne smete da radite!

 

1. Ne preskačite obroke
Odluka poput one da od danas više ne večerate potpuno je pogrešna. Preskakanje obroka neće vam pomoći da smršate. Naprotiv, zbog ove loše odluke možete dugoročno dodatno da se ugojite. Dokazano je da konzumacija pet malih obroka dnevno stabilizuje nivo šećera u krvi i maksimalno smanjuje osećaj gladi. Kad god osetite snažnu glad popijte čašu vode i grickajte zdravu hranu.

 

2. Ne kažnjavajte se
Često poziranje pred ogledalom u premalim farmerkama sa očajem i tugom u očima ili demonstriranje šlaufa oko struka prijateljicama neće vam pomoći da smršate, već će vas dodatno iznervirati, što vas može navesti da jedete iz očaja. Prihvatite trenutno stanje (za sada) i krenite u izradu plana kako se vratiti na staru kilažu.

 

Dijeta koja svima uspeva: Za 14 dana topi 10 kilograma, koji se nikad ne vraćaju!

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

3. Ne visite na vagi
Ključ pametnog i zdravog mršavljenja krije se u doslednosti i strpljenju. Upravo zbog toga vaga sada nije vaša najbolja prijateljica. Mršavljenje je proces kroz koji telo mora da prođe tokom određenog vremena. Isto tako, kilaža tokom dana značajno varira, pa vas par kilograma više na vagi može samo obeshrabriti.

 

4. Ne padajte na ekstremne dijete
Primamljive reklame proizvoda ili knjige o najpopularnijim ekspresnim dijetama koje garantuju nerealne rezultate preko noći zaslužuju veliko Ne! Ekspresno mršavljenje uvek je praćeno jo-jo efektom, što znači da ćete izgubljene kilograme vrlo brzo vratiti. Tajna se krije u redovnim i pametno osmišljenim obrocima, koji sadrže sve grupe namirnica i zdrave masnoće. Čak i lekari preporučuju masne namirnice, a koja je hrana u pitanju, pročitajte OVDE!

 

5. Ne fokusirajte se na zabrane
Umesto da celog dana razmišljate o finim stvarima koje više nikada nećete smeti da okusite, okrenite situaciju u svoju korist i počnite da razmišljate o svoj toj ukusnoj hrani koju ste potpuno zanemarili, a koja je vaš najbolji saveznik u mršavljenju. Slažući obroke i razmišljajući o tome šta ćete jesti da bi smršali potpuno siti, bićete puno srećniji i zadovoljniji.

 

Večeras ga spremite, pojedite ujutro: Prži salo, ubija bolesti, vraća lepotu! (RECEPT)

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...