Obratite pažnju

Vitka linija posle 40-e: Dva osnovna uslova za lepotu i zdravlje!

Ukoliko nešto ne učinite, telo će vam poprimiti oblik jabuke, a vašoj nekadašnjoj seksi figuri neće biti ni traga
Lepi & Zdravi 10.10.2015. - 21:33h Autor: Stil
Foto: Shutterstock

Kako prolaze godine, kod većine žena pojavljuju se promene na telu. To naročito važi za metabolizam i nakupljanje kilograma.

 

Istina je da genetika igra važnu ulogu u ovom procesu, ali na sve možete da utičete, samo ako se malo potrudite. Imajte u vidu da ukoliko u porodici imate primere gojaznosti, velika je verovatnoća da će se isto dogoditi i vama kada zađete u određene godine.

 

Kod žena u 40-im godinama, hormonske promene mogu da uzrokuju nagomilavanje masnih naslaga u predelu stomaka, i njihovu nekada prelepu liniju pretvore u oblik jabuke.

 

Brojne studije potvrdile su da, s godinama, žene postaju sklonije gojenju, jer se mišićna masa polako gubi, a to je u većini slučajeva uzrokovano smanjenom fizičkom aktivnošću. Ukoliko se ne smanji i unos kalorija zajedno sa gubitkom mišićne mase, neizbežno dolazi do nagomilavanja masnih naslaga.

 

Slavni ruski dijetolog otkriva: Ovo je jedini način da smršate, a da se kilogrami ne vrate!

 

Jedini način da izbegnete sve ovo jeste da budete što više fizički aktivni. Uz to, trebalo bi da povedete računa i o ishrani - smanjite unos masti, a povećajte unos kompleksnih ugljenih hidrata i vlakana.

 

Što se tiče vežbanja, za najbolji rezultat morate da kombinujete kondicione i vežbe snage. Kondicioni treninzi će ubrzati metabolizam i sagoreti dosta kalorija, dok će vežbe snage oblikovati mišiće, održavati njihovo tkivo zdravim i sprečiti gubitak mišićne mase. Najbolji rezultat daće trening koji se sastoji od 30 minuta vežbi snage, koji prati 30 minuta kondicionog treninga.

 

Imajte u vidu i da samo vežbanje nije dovoljno da održite vitku liniju nakon što ste zašli u četrdesete. Ukoliko unosite više kalorija nego što vam je potrebno, organizam će ih uskladištiti u masne naslage, kojih će vam biti teže da se otarasite.

 

Dva meseca pile po jednu čašu soka od paradajza: Eksperiment oduševio žene!

 

 

Počnite lagano kroz sledeće korake:

 

- Jedite češće u manjim količinama, kako biste ubrzali metabolizam i sprečili skladištenje masnoća
- Uvek doručkujte
- Unosite što više vlakana
- Obogatite jelovnik svežim voćem i povrćem
- Konzumirajte žitarice
- Počnite sa šetnjom

 

5 razloga zašto se gojite na stomaku: Ako ih se ne odreknete, zaboravite na lep struk!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...