ishranom protiv nesanice

8 namirnica koje popravljaju san: Više nikada nećete imati problem s nesanicom!

Pročitajte kako uz pomoć hrane možete poboljšati svoj san

Lepi & Zdravi 25.11.2020. - 10:19h Autor: Stil
Foto: Shutterstock

Dobar san je neophodan za dobro funkcionisanje našeg organizma. Ali, mnogi ljudi se bore sa nesanicom, pogotovo u ovim teškim vremenima u doba pandemije korona virusa.

 

Loš san možete poboljšati i ishranom, te vam u nastavku donosimo koje namirnice pomažu da se lakše opustite i zaspite.

 

Bademi


Bademi su bogati kalijumom i vitaminom B, koji pomažu da se živčani sistem opusti.

 

Jednostavno možete namazati malo maslaca od badema na tost i dodati nekoliko kriški banane. 

foto: Shutterstock

 

Banane


Banane su, takođe pune vitamina B i kalijuma, zbog čega su odlične u borbi sa nesanicom.

 

Kako prepoznati da li jedemo iz dosade ili smo zaista gladni: Ova caka sigurno pomaže!

foto: Shutterstock

 

Smeđi pirinač

 

Smeđi prinač sadrži gama amino buternu kiselinu (GABA) koja će vam pomoći da utonete u miran san. Opušta živce, te deluje kao prirodni sedativ.

 

Trešnje

 

Trešnje otpuštaju melatonin, hormon sna koji reguliše druge hormone i cirkadijurni ritam organizma. 

 

Leblebija

 

Obiluje vitaminom B6 koji je potreban za proizvodnju melatonina.

 

Stoga, ako grickate leblebije tokom dana činite veliku uslugu vašem organizmu i živčanom sistemu da se uveče opuste.

 

Kelj

 

Kelj je prepun magnezijuma zbog čega konzumiranje istog pomaže da lakše zaspite. Poznato je da nedostatak magnezijuma u organizmu jedan od glavnih uzroka nesanice.


Napitak po ruskom narodnom receptu: Poboljšava cirkulaciju i smanjuje rizik od nastanka krvnog ugruška!

foto: Shutterstock

 

Ovsena kaša

 

Iako se najčešće konzumira za doručak, ovsena kaša je odlična i za jelo pre spavanja. Naime, ovas pomaže telu da izluči melatonin.

 

Stari Grci su je koristili za lečenje: Ova moćna biljka čisti telo od toksina, čuva mozak i sprečava razvoj karcinoma!

foto: Shutterstock

 

Orasi

 

Orasi su odličan izvor triptofana – aminokiseline koja poboljšava san.

 

Triptofan se pretvara u serotonin koji podstiče spavanje.  Zato, nemojte se dvoumiti već slobodno grickajte nekoliko oraha posle večere.

 

Moćna kombinacija dva sastojka: Starinski recept jača imunitet do maksimuma, sprečava upale i štiti od virusa! (RECEPT)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...