Blagodeti mora

Trudnice, slobodno na plažu: Plivanje je jedna od najboljih aktivnosti!

Hodajte bosi, povremeno rashlađujte noge i izležavajte se na plaži do mile volje
Trudnoća 18.07.2016. - 15:31h Autor: lifepressmagazin.com
Foto: Profimedia

Tvrdnje da je plivanje opasno za trudnice i da je sunce štetno treba da ostanu u domenu “babskih priča”, gde i pripadaju. Par mera opreznosti i slobodno pohitajte na plažu.

 

Plivanje je jedna od najboljih vežbi za trudne žene; ne pregrejavaju se i ne opterećuju zglobove. Međutim, važno je da obratite pažnju na bolesti koje se prenose vodom. Ukoliko udahnete, progutate ili uopšte dođete u dodir sa kontamiranom vodom to može izazvati određene zdravstvene komplikacije: ešerihija koli, stomačni i drugi virusi.

 

Najnesigurniji su bazeni, posebno oni gde dnevno “protutnja” mnogo ljudi ili ih ne održavaju redovno. Zato, posle svakog kupanja, pravac na tuširanje, a poželjno je i da svaki put menjate kostim.

 

Kako lečiti kandidu u trudnoći: Opasna bakterija koja se prenosi na bebu

 

Pratite trudnoću redovno i konsultujte se sa lekarom oko plivanja i boravka u vodi. Vode ne sme biti prehladna, morate se polako navikavati na temperaturu mora, jezera, bazena. Ovaj put nema skakanja, sportova na vodi i sličnih egzibicija. Treba vam mirna relaksacija, lagano plivanje. (Dodatni savet: nabavite sandalice za vodu da se ne biste okliznuli i pali).

 

Zanimljivo je da se u trudnoći menja pigment melanin i dolazi do pojačanog tamnjenja kože. Iako je to najizraženije na trbuhu i bradavicama, neke promene tena mogu biti trajne, pa je bolje da se ne izlažete direktnom suncu i, naravno, koristite kremu sa visokim zaštitnim faktorom. Kao i svaka osetljiva osoba, izbegavajte boravak na suncu između 10 i 16 časova. Za vas je najbolje da ste u hladu, dobro zaštićeni kremicama.

 

Da ne biste osetili mučninu, umor ili vrtoglavicu (tada morate bežati u zamračenu prostoriju), birajte pamučnu odeću, nosite šešir i ne odvajate se od “izvora vode”.

 

Relaksirajte se kada god imate priliku: rashlađeno voće, frapei, komadići leda – pustite da vas razmaze. Hodajte bosi, povremeno rashlađujte noge i izležavajte se u nekom udobnom beach baru.

 

Zašto je važna folna kiselina: Čuva zdravlje i bebe, i majke!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...