Da ni najveći svetski modni brendovi nisu 'operisani' od praznoverja, dokazali su i iz grupacije LVMH. Uoči velike modne revije Luj Vitona na jugu Francuske, čelnici kompanije angažovali su šamana kako bi se 'osigurali' da će vreme biti na njihovoj strani.
Da, dobro ste pročitali, luksuzni modni brend Luj Viton angažovao je šamana, koji je trebalo da spreči da padne kiša i otkaže modni spektakl koji je pre nekoliko dana održan na jugu Francuske.
Istorija modnih revija: Od dosadnih prezentacija, do spektakla o kome se i dan danas priča! (FOTO)
Prema izvorima bliskim organizatorima, usluga šamanu prvo je ukinuta, nakon što on nije imao uspeha na nekim pređašnjim revijama širom sveta, stoga su skeptični čelnici kompanije LVMH, pod kojom se nalazi i sam Luj Viton, odlučili da skrešu budžet, i otpuste 'svetog čoveka'.
No, nakon što je kiša prošle nedelje u francuskom Šantiliju umalo uništila reviju Diora, šaman se vratio na platnu listu, pa je angažovan i za Vitonovu reviju održanu u muzeju.
O tome je čak, u svom modnom dnevniku na stranici Voga, pisala i stilista Kejt Jang, koja je rekla: 'Viton je zaposlio šamana da spreči kišu, i čini se kako je njegov angažman ljubljenja drveća, kako sam čula, imao uspeha, jer je kiša pala tek nakon što se revija završila.'