Iako su je mnogi dugo doživljavali kao strah i trepet, s godinama se Ana mnogo više približila ljudima putem video rubrika na službenom Jutjub kanalu magazina Vog u kojima odgovara na razna pitanja javnosti vezana uz modu.
Dizajneri i dalje uvažavaju Anino mišljenje uoči lansiranja svojih novih kolekcija, ali jednom vrlo raširenom trendu koji ne voli ipak nije uspela stati na put.
U pitanju je logomanija koja je poslednjih godina zaista uzela maha pa je tako većina modnih kuća lansirala razne odevne komade i aksesoare s istaknutim logom ili monogramom svog brenda.
Pre nekoliko godina pohvalila je modne kuće Selin i Loeve zbog diskretnih i anti-brending kolekcija, ali i oni su u međuvremenu podlegli ovom trendu.
I na ulicama naših gradova možemo videti strast prema odeći s istaknutim logom. Tako se, na primer, dva isprepletena slova G često mogu videti na ulicama Beograda, Novog Sada... Reč je o monogramu modne kuće Guči koji predstavlja inicijale njihovog osnivača.
To je Gučio Guči koji je ovu legendarnu italijansku modnu kuću osnovao 1921. godine, a simetrični monogram u braon boji osmislio je 1933. godine njegov sin Aldo.
Ana Vintur i dalje preferira odeću na kojoj nema nikakvih velikih obeležja brendova koje nosi, a u komadima s masivnim monogramima nikad je nismo videli.
Dugoročno gledano, to je definitivno isplativija modna filozofija jer će nošenje komada s logom pre ili kasnije opet izaći iz mode i vratićemo se odeći napravljenoj uz diskretniju marketinšku strategiju.