Dru Binski je avanturista koji je pre godinu dana ispunio svoj veliki san - da poseti poslednje pleme kanibala na svetu.
Tako je otišao na ostrvo Papua koje se smatra "poselednjom granicom" ili što bi Srbi rekli "zemlja na koju je i Bog zaboravio".
Dru je u taj opasni pohod pošao sasvim sam, jer niko nije želeo da ode "mečki na rupu" što se kaže.
Ostrvo Papua je politički podeljeno na dve polovine: zapadnu koja je deo Indonezije i istočnu koja je deo Papua Nove Gvineje, nezavisne države.
Kada je došao u zapadni deo Indonezije kako bio otišao duboko u šumu i našao pleme Korovai, nije mogao da nađe vodiča jer niko nije hteo toliko da rizikuje.
Na kraju je za veliki pare uspeo da ubedi jednog lokalca koji ga je odveo duboko u džunglu da upozna Korovai pleme - poslednje ljudoždere na planeti.
Kako je prilazio džungli čuo je jezive krike, bili su to krici između jakog vriska i bolnog jauka:"Ne brini, to je njihov način da upozore pleme da dolazimo," rekao mu je vodič.
"To je bio momenat koji nikad neću zaboraviti," rekao je Dru kojeg su dočekali pripadnici plemena. Starije žene i muškarci bili su praktično goli, dok su deca bila delimično obučena u pocepanu i istrošenu odeću.
Odmah na početku ih je pitao: "Čitao sam da jedete ljude, da li je to tačno?"
Pripadnici Korovai plemena su mu rekli da ne jedu ljude radi ishrane i uživanja u mesu, već radi kazne: "Ako bi neko ukrao ženu iz našeg plemena, mi bismo ga ulovili i za kaznu pojeli."
Navike Korovai plemena
Pleme Korovaj je otkriveno tek 1974. godine kada je grupa zapadnih naučnika krenula u ekspediciju u to područje, a pre toga mnogi istraživači veruju da oni nisu shvatili da postoje drugi ljudi na svetu.
Oni grade svoje kuće od drveća i palmi na visini od skoro 50 metara, da bi se zaštitili od rivalskih sela i predatora. Mnogi Korovaji veruju da uljezi nose demone i zle duhove i da ih treba sprečiti da uđu na njihovu teritoriju, iako su neki od članova tog plemena prošli taj mit nakon kontakta sa naučnicima i novinarima.
Kanibalistička kultura u plemenu je još uvek prisutna, jer veruju da svaka osoba oko njih za koju bi mogli da osete da ju je otela kakua (demon na Korovajskom jeziku) mora biti ubijena i pojedena.
Stravičan događaj se obično dešava kada starešina u plemenu (najstarija osoba) počne sam da se moli i hipotetički čuje unutrašnje glasove koji mu govore koga je u plemenu uzeo demon, i praktikuje veštičarenje, zatim dovodi ljude iz plemena oko sebe i kaže im koja je ta osoba. Ubiju je, a onda starešina izvrši proces kasapljenja.
Ova strašna praksa se tu nije zaustavila. Pleme Korovaj uprkos njihovoj interakciji sa ljudima van plemena, poslednjih godina, mnogi od njih i dalje smatraju druge ljude van plemena lovom i đavolskim duhom koji se mora sprečiti da uđe na teritoriju.
Izveštaji navode da pleme još uvek praktikuje kanibalizam i moli se sa istim nasleđenim mitovima. Vlasti u Papui Novoj Gvineji uvek upozoravaju turiste da sami ne pešače, a lokalni vodič iz hotela je uslov za bezbedno putovanje.