preminuo dizajner

STIV DŽOBS NIJE MOGAO BEZ NJEGOVIH ROLKI: Preminuo dizajner koji je svojim očima gledao užase u HIROŠIMI

Modni dizajner Isej Mijaki preminuo je u 84. godini života

Lifestyle
Autor:
STIV DŽOBS NIJE MOGAO BEZ NJEGOVIH ROLKI: Preminuo dizajner koji je svojim očima gledao užase u HIROŠIMI
Foto: Profimedia

Stiv Džobs nije mogao da zamisli modne kombinacije bez njegivih rolka džempera. Imao je revolucionarne modele, dok su mu kreacije bile inspirisane tehnologijom i parfemima.

Nažalost, čuven dizajner Isej Mijaki preminuo je u 84. godini života, od raka jetre, prenose strani mediji.

Slavni kreator Isej Mijaki rođen je 22. aprila u Hirošimi, u Japanu, gde je svedočio stravičnom atomskom bombardovanju u avgustu 1945. godine.

Isej Mijaki
foto: Profimedia

Nerado je o tome govorio, dok je 2009. godine u Njujork tajmsu napisao da ne želi da bude poznat kao „dizajner koji je preživeo atomsku bombu”.

"Kada zatvorim oči, i dalje vidim stvari koje niko ne bi trebalo da doživi. Tri godine nakon napada moja majka je umrla od posledice radijacije", rekao je on.

Isej Mijaki
foto: Profimedia

Isticao je da više voli da razmišlja o stvarima koje se mogu stvoriti, a ne uništiti.

Na početku svoje karijere učestvovao je na raznim takmičenjima na kojima nije pobedio, uz često obrazloženje da nema dovoljno veštine. Međutim, to ga nije obeshrabrilo, te je postao dizajner vredan pažnje.

Isej Mijaki
foto: Profimedia

Njegove kreacije nosile su najveće zvezde, među kojima se ističe osnivač kompanije Epl, Stiv Džobs. Rolke koje je Mijaki dizajnirao za Džobsa, postale su njegov zaštitni znak.

Stiv Džobs
foto: Profimedia

Studirao je grafički dizajn na Univerzitetu umetnosti Tama u Tokiju, na kome je diplomirao 1964. Takođe je bio jedan od retkih dizajnera koji je za svoje kreacije koristio razne materijale, od papira do metala.

Postao je poznat i po stvaranju stila koji je bio visokotehnološki, praktičan i udoban, takođe je bio poznat ne samo u japanskoj modnoj industriji - već i na globalnoj modnoj pisti.

Njegova modna kuća razvila je veoma traženu odeću za muškarce i žene, kao i torbe, satove i parfeme - pričalo se da se boca jednog parfema, lansirana 1992. godine, prodavala svakih 14 sekundi.

U galeriji možete pogledati neke od njegovih kreacija.

1 / 9 Foto: Profimedia
Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs