Sve je u glavi!

Čuveni profesor otkrio jednostavnu formulu vitkog tela: Ovako ćete prestati da se gojite!

Jeste li znali da pojedine boje posuđa u kojima servirate svoje obroke mogu uticati na količinu hrane koju unosite u sebe?
Saveti stručnjaka 14.08.2017. - 10:02h Autor: buro247.hr
Foto: Shutterstock

Da li ste znali da naša ishrana zavisi od niza spoljašnjih faktora na koje neretko ne obraćamo pažnju?

 

Profesor stručnjak, Čarls Spens, sve to zajedno detaljno je objasnio u svojoj knjizi imena "Gastrophysics: The New Science of Eating". U njoj govori o tome koliko je bitno samo posuđe na kojem se hrana poslužuje, koji zvuk proizvodi i slične detalje.

 

Oružje najmršavijih: Za 90 sekundi ubrzava metabolizam i mršavljenje!

 

Pročitajte u nastavku što nam je sve po tom pitanju zanimljivo sugerisao:

 

Belo posuđe

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Kako ističe Spens, boja posuđa ima veliki uticaj na naše prehrambene navike. Što na primer jednako utiče i na slatkoću jela. Oni koji hranu poslužuju na belim tanjirima, u svojim jelima koriste i priželjkuju manje šećera.

 


Crveno posuđe

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Ako želite eliminisati pojačani unos soli i masnoća, u tome će vam pomoći crveno posuđe. To je nijansa koja oduvek ima upozoravajući karakter. Tako oni koji svoju hranu serviraju na crvenim tanjrima više su i zainteresovani za ono što jedu.

 

Život je suviše kratak da bismo ga trošili na dijete: Ovo je pravi ključ za gubitak kilograma!

 


Osetite težinu svog obroka u rukama

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

U procesu gubljenja kilograma najviše nas ometaju visokokalorični obroci za kojima sumanuto i bez razmišljanja posežemo, posebno kada smo gladni. Ali sledeći put u tom slučaju, ponekad je dovoljno da obrok koji planirate pojesti, osetite njegovu težinu u rukama. Na taj način vaš mozak će dobiti informaciju da li je to za vas u tom trenutku dovoljno. Upravo tim trikom možete smanjiti možda povećanu količinu svog planiranog jela.

 

Držite apetit pod kontrolom: Najmoćniji saveznik svake dijete!

 

Fokusirajte se na hranu koju planirate pojesti

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Dok jedete bitno je da upregnete sva svoja čula. U tom slučaju isključite televizor i pomerite od sebe sve što vam predstavlja distrakciju. Skoncentrišite se na svoj obrok i na ono što unosite u sebe. Koristeći sva svoja čula, mozak će vam javiti kad vam je zapravo dosta.

 

Mršavljenje bez dijete i vežbanja: Samo u jelovnik uvedite ove namirnice!

 

Zavarajte sami sebe

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Kako bi sprečili prejedanje dobro je na neki način koristiti maštu. Na primer, ako volite krompiriće, zamislite kako ste ih već pojeli. Upravo ta ideja i fiksacija da ste pre jela već puno toga pojeli pomoći će vam u smanjenju apetita.

 

Očistite telo od toksina i viška kilograma: Jednom nedeljno pijte ovaj napitak! (RECEPT)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs