Često se koristi u azijskoj kuhinji

Najhranljivija namirnica na svetu: Puna minerala i vitamina, ima samo 26 kalorija!

Odličan je izvor joda, koji je ključan za zdravlje štitne žleze, takođe je odličan izvor vitamina C koji pomaže funkcionisanju vašeg imunog sistema, kao i gvožđa

Nutricija 13.07.2018. - 19:07h Autor: finirecepti.net.hr
Foto: Shutterstock

Ako je komad morske trave ikada doplivao do vas dok ste se kupali, verovatno ste pobegli od njega glavom bez obzira…

 

Međutim, iako možda ne uživate u bežanju od morske trave tokom kupanja u moru, ona zapravo uopšte nije tako loša. Možda je upravo ona sledeća namirnica koju bi trebalo da ubacite u svoju ishranu, jer se radi o jednoj od namirnica s najvećom količinom nutrijenata. Ako se pitate o čemu se zapravo radi, i kako uopšte konzumirati morsku travu, odgovore na ta pitanja možete saznati u nastavku.

 

Najbolje od leta: Dinja podstiče mršavljenje, borovnice jačaju imunitet, kajsije pomažu protiv infekcija!

 

A post shared by Ash Prasad (@ashieprasad) on

Šta je uopšte morska trava?

 

“Morska trava” zapravo je sveobuhvatni izraz kojim se opisuju sve biljke i alge koje rastu u moru i okeanu. Bogata je vitaminima i mineralima, dok istovremeno sadrži jako malo kalorija. Na primer, 100 g sirove morske trave sadrži svega 26 kalorija.

 

Hrana bogata ovim mineralom je zakon: Prirodni stabilizator krvnog pritiska, čuva bubrege, čisti krvne sudove!

Koje su koristi morske trave?

 

Morska trava, iako je tanka i sadrži jako malo kalorija, u sebi sadrži vrlo velike količine nutrijenata. Za početak, odličan je izvor joda, koji je ključan za zdravlje štitne žleze. Morska trava je takođe odličan izvor vitamina C koji pomaže funkcionisanju vašeg imunog sistema, kao i gvožđa koje pomaže u prenosu kiseonika i energije kroz vaše telo. Uz to, bogat je izvor vitamina A, aminokiselina, brojnih vitamina iz B grupe, kao i kalijuma i magnezijuma koji su dobri za vaše kosti i srce.

 

Šta će vam se desiti ako jedete previše orašastih plodova: 3 opasna kontraefekta!

 

A post shared by PBS Food (@pbsfood) on

Kako konzumirati morsku travu?

 

Morska trava je čest sastojak u jelima azijske kuhinje. Možete je pronaći u sušiju, a u japanskim restoranima čak možete da naručite salatu od morske trave. U nekim prodavnicama možete pronaći i sušenu morsku travu u obliku grickalica. Ako ste u potrazi za namirnicom koju ćete koristiti umesto testenine, probajte kelp rezance (koji se prave od morskih algi), a sadrže vrlo malo kalorija. Možete da isprobate i spirulinu, plavo-zelenu algu koju možete da ubacite u vaš jutarnji smuti, a koja će vam dati potrebne proteine, vitamin B i gvožđe.

 

Jedna šaka ovog voća dnevno je najbolja užina: Ubrzava metabolizam i sagoreva kalorije!

 

A post shared by Gislaine Peters (@gislaineamber) on

Kada treba da izbegavate morsku travu?

 

Iako je grickanje morske trave načelno dobra stvar, kao i uvek moguće je preterati. Većina bi ljudi trebalo da pojede ogromne količine kako bi im naškodila, ali su neke vrste morske trave vrlo slane. Takođe, ako imate problema s bubrezima, štitnom žlezdom ili visok krvni pritisak, svakako se posavetujte sa svojim lekarom pre konzumacije morske trave.

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs