REZULTATI JE IZNENADILI

Doručkovala sam samo belanca: Posle 2 nedelje dobila sam neočekivane rezultate!

Napravila je eksperiment a onda je svoje iskustvo podelila sa svetom.

Nutricija 26.03.2018. - 11:46h Autor: womenshealthmag.com
Foto: Profimedia

Belanca su sve popularnija kao superhrana, a Kristin Ju, instruktorka joge i fitnesa odlučila je da proveri da li su zaista toliko zdrava.

 

Dve nedelje je za doručak jela samo belanca, pripremajući ih na različite načine. Primetila je 5 bitnih stvari koje su se promenile u njenom svakodnevnom životu, i ukazala nam je na pozitivne i negativne strane ovakvog jelovnika.

 

Spremala je belanca u različitim formama, kao pržena, kuvana, kajganu, u kombinaciji sa malo kelja, spanaća, uz razno voće i slično.

 

Nutricionista Karen Ansel opisao je belanca kao super hranu koja je puna proteina i savršena za kontrolisanje apetita i izgradnju mišića.

 

Evo šta je primetila:

 

"Bila sam sita celo jutro", kaže Kristin.

 

Kristin priznaje da ju je na početku bilo strah kako će ostati gladna ako bude jela isključivo belanca za doručak, ali se prevarila. Kaže kako su je dva do tri belanca držala sitom do ručka, a jela ih je uz mladi luk, spanać ili voće.

 

"Poboljšali su mi vežbanje", kaže Kristin.

 

"Pre jutarnjeg vežbanja, moram nešto da jedem- po mogućnosti što lakše, od čega neću imati osećaj kao da imam kamenje u želudcu dok trčim", objašnjava Kristin.

 

Velika kajgana sa jajima nije nešto što bi palo u tu "lakšu" kategoriju, ali dva kuvana belanca su sasvim dovoljna kao gorivo koje će vas pokretati u teretani ili dok trčite. Kristin kaže da je održala potreban nivo energije za ceo trening, za razliku od "pada" energije koji doživi nakon konzumiranja ugljenih hidrata, poput banane ili tosta.

 

Sirova jaja zamrznuo u posudi za led: Ove neočekivane cake koristićete stalno! (VIDEO)

foto: Profimedia

"Belanca su poprilično dosadna. Mogu jesti cela jaja danima da mi ne dosade, ali belanca? Postanu brzo naporna. Iako sam pomislila kako je ovo savršena neutralna podloga za svaki doručak, bilo mi je teško da održim raznolikost i zanimljivost obroka", priznaje Kristin.

 

"Stvari bi se pogoršale kada bih pokušala da ih pomešam sa nečim, poput zobi, banane, mleka, cimeta i slično. Jednostavno me nije moglo zadovoljiti ukusom. Takođe, struktura im je često gumena pa nisu neka senzacija "pod zubom". Nedostajala su mi žumnca. Od ukusa, preko teksture do boje", dodaje Kristin.

 

Za Kristin su belanca nešto što doručak čini zadovoljavajućim i posebnim, a pored toga, nedostajali su joj i nutrijenti koje bi inače dobila iz njih, poput vitamina B, E D, gvožđa, cinka i kolina.

 

Međutim, doktor Ansel upozorava da iako belanca važe za manje kalorična i puna proteina, telo će dobiti više energije ako pojedete i žumanca. Ona će vam dati i dodatnih 5 grama masnoća, što će vas održati duže sitima od samih belanaca.

 

"Potrošila sam tako puno jaja", požalila se Kristin na količinu jaja koju je bacila, bez obzira koliko je pokušavala da iskoristi žumanca u drugim receptima. Na kraju dvonedeljnog testa, ipak se odlučila za cela jaja, ali je zadržala naviku da jede dva kuvana belanca pre treninga!

 

Bakini saveti za vaskršnja jaja: Ovo svaki početnik mora da zna!

foto: Shutterstock

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...