Obavezno pročitajte

8 zdravih navika koje nam prouzrokuju nadimanje: Nikada ne biste pogodili!

Vreme je da razmislimo o tome šta unosimo u sebe
Nutricija 01.08.2017. - 15:57h Autor: Stil
Foto: Profimedia

Kada sunce prestane da se krije (na čemu smo mu jako zahvalni), tada i naše telo prestane da se krije iza debelih džempera i kaputa u kojima uspešno sakrijemo koji višak kilograma koji smo dobili tokom zime i proleća.

 

Ima onih koji ovaj problem nemaju ali bez obzira na treninge, dijete, svako malo osećaju nadutost u predelu stomaka.

 

Koliko god da vodimo računa o svom zdravlju, i mentalnom i fizičkom, ove pojave su i dalje prisutne i otežavaju nam život. Osećamo se kao da smo se ugojili imamo nelagodnost kojoj ne znamo da stanemo na put.

 

Ako imate ovakve probleme, ostanite uz nas i saznajte šta možete da uradite da sprečite nadutost i da sa lakoćom provedete leto (a i život) zadovoljni sobom, svojim izgledom.

 

Malo ko za njega zna, a nema šta ne leči: Napravite ulje od cimeta i zaboravite na bolesti! (RECEPT)

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

 

Namirnice od kojih se nadimamo:

 

Kelj

 

Iako prepun proteina, gvožđa, antioksidansima, kelj nas nadima. Takođe u toj grupi se nalaze i prokelj, kupus, pasulj, luk. Pokušajte da smanjite unos ovih namirnica i sigurni smo da ćete vrlo brzo uočiti razliku.

 

Voće nakon jela

 

Po pravilu, posle obroka ne biste smeli ni vodu da pijete (makar pola sata). Voće je najbolje jesti izmeđju pet i šest sati popodne, a ako imate problem sa nadimanjem, trudite se da jedete crveno voće.

 

Probiotici

 

Oni sadrže različite vrste bakterija, koji hrane zdravu floru vašeg probavnog sistema. Oni ponekad pomažu u nadimanju, dok u nekim slučajevima mogu pogoršati stanje pacijenta. Ako osetite da vam ne prijaju, prestanite da ih koristite, onda verovatno spadate u tu manju grupu ljudi koji loše reaguju na ovaj lek.

 

Kako da prepoznate genetski modifikovanu hranu: Ove 3 stvari je razlikuju od prirodne!

Orašasto mleko

 

Bilo da ga pijete radi ukusa ili zato što se hranite veganskom ishranom, mleko ume da utiče loše  na probavni sistemi često dolazi do nadimanja. Mnoga mleka od sadrže karagenan koji nije naivan sastojak, a nalazi se skoro u svim vrstama mleka i direktan je krivac za nadimanje. Pogledajte uvek kada kupujete mleko i gledajte da ne sadrži taj sastojak, ili jednostavno sami napravite mleko od orašastih plodova koje je preukusno i jako zdravo.

 

Žvakaća guma

 

Jedna od najgorih stvari koje možete svom stomaku da priredite je žvakanje žvake. Konzumiranjem žvaka vi svoj organizam obaveštavate da unosite hranu ali zapravo do njega ništa ne stiže. Uz to, dok žvaćete žvaku gutate dosta vazduha od čega se naravno nadimate. Ne postoje zdrave žvake, bez obzira šta na njima piše. Loše su zube, za varenje i pokušajte da se otarasite ove navike.

 

I lekare šokirale posledice: Koliko pomfrita smete da pojedete, bez rizika po zdravlje!

 

Foto: Stil
Foto: Stil

 

Kafa

 

Iako nije najzdravija na listi, većina nas u njoj uživa svakog dana. Kafa u crevima može izazvati spazam koji dovodi takođe do nadimanja. Kafa je jako kisela namirnica i može izazvati čak i bolest koja nije prijatna, gastritis. Ovo stanje može izazvati samo kafa. Tu ne pričamo o raznim kremovima, sirupima, šećerima koji se koriste u većini slučajeva kada se kafa služi, a jako su nezdrave.

 


 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs